• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Armbandsurets Dag - LIVETRÅDEN!!!

Camo00

Patek
GLAD ARMBANDDURETS DAG!!! :D

Nu kör vi! Ös på med Dagens klockor, bilder på tårtor, champagnesprut och paketöppningar!!

Själv har jag tagit semester, och ska bara rotfylla en tand så drar firandet igång på allvar sen... :)
 

Camo00

Patek
Börjar Armbandsurets Dag med Orient Millenium på hemmafixat läderstrap... Lämnat på dagis och tar en kopp kaffe medan tandläkaren värmer upp stora borren...


20131204_084318_zps56f43d18.jpg
 

Camo00

Patek
Nyss hemkommen från tandläkaren. Det blev en tur inom Bolaget, men det var när att jag inte fick handla! Käften full av Xylocain gjorde ju att jag sluddrade och dreglade lite, och minen på kassörskan sa att hon trodde att jag var stenhög på Tradolan eller nåt... :dead:


20131204_120926_zpsb31cb7b1.jpg


Nu blir det några avsnitt Kenny Fucking Powers i sängen, innan det är dags för dubbla paketöppningar! :)
 

Camo00

Patek
Här kommer som utlovat en riktigt seg och långtråkig paketöppning Teaser-style... :)


Som vissa av Er kanske såg så fick jag ett DHL-paket från Tyskland redan för en dryg vecka sen. Men pga flytten ville jag skjuta upp min belöning och dra på det som i Kama Sutra... Alltså har paketet stått och retat mig hemma i nya radhuset och väntat på att jag skulle ha semester idag...

Äntligen dags, förberett med sax, kaffe, pepparkakor och gjort lite plats på golvet mellan lådorna...
20131204_144004_zps8ac0e77a.jpg



Pausar lite och tittar ut genom takfönstret. Klarblå himmel minsann, efter morgonens pissväder! :)
20131204_144019_zpsc1aef285.jpg



Från Tyskland var det ja...
20131204_144040_zpsd262d5da.jpg



Paus nr 2. Äter pepparkaka. Fortsätter snart...
20131204_144118_zps03135209.jpg
 
Topp