• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Armida A1 SS, Sänkt pris!

xBjörne

Rolex
2-Faktor
Hej,
Har en Armida A1 i stål med svart tavla till salu, klockan är i nästintill perfekt skick bortsett från småmärken från bandbyte och kommer med samtliga tillbehör minus ett extra par springbars.

Obs, spännet till gummibandet är tyvärr missfärgat efter att jag försökte få det att se ut som brons med en tändare... Spännet var dock helt "guldfärgat" efteråt och det har skavts av från vanlig användning så det går kanske att putsa bort om man stör sig på det.

Från fabrik ska den vara vattentät till 1000M och jag har badat med klockan utan några problem under den senaste månaden. I övrigt tickar den på bra och låg på -8sek/24h i min winder häromdagen och datum/krona osv. fungerar precis som de ska.

Jag köpte den ny från Armida den 4 Juli i år så det ska finnas garanti fram till 4/7/15.

Pris: 3500 SEK, 3100 SEK skickat med rek, POK och jag är inte intresserad av byten.

Specifikationer:
- 316l stainless steel case
- Black dial black sapphire bezel

- All white hands
- C3 lumed bezel, hour markers and hands
- 45 mm case diameter

- 46mm bezel diameter
- Lug to lug 50mm

- Lug distance 24mm

- Height incl. highly domed crystal 19mm
- Sapphire crystal 3.8 mm- highly double domed
- Anti reflective coating on the inside crystal
- 24mm stainless steel bracelet and rubber strap
- Waterproof to 1000m/3300feet
- Screwed and signed crown 8mm
- 1 Year International Warranty


Tack för titten.

Uppdatering 27/8:
Slänger även med ett sprillans nytt 24mm Bonettogummi av hög kvalité i paketet.

image.jpg


211.JPG
212.JPG
213.JPG
214.JPG
215.JPG
216.JPG
217.JPG
218.JPG
219.JPG
220.JPG
221.JPG
222.JPG
 
Senast ändrad:
Topp