• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Armida A1

Jockinho

Patek
2-Faktor
Sugen på något nytt och inte hundra på att vi klickar helt så kollar därmed intresset för köp eller byte av pjäsen nedan:)

DSC_0271_zps73e3b475.jpg


En Armida A1 med mörkgrön tavla i mässing, 42mm utan krona och 47mm lugg till lugg. Bandbredden ligger på sköna 22mm, bärs ungefär som en Seiko SKX007 (som vi väll alla har haft hehe). I nära nyskick, fungerar och håller tiden bra, inget att anmärka på. Patinan har börjat lite lite men ser nära ut som den kom från Armida. Så klar att patineras av dess nya ägare...

DSC_0273_zps85a50c20.jpg


DSC_0274_zps68a1ddc0.jpg


YwnfV9m.jpg



I övrigt grym lume, väldigt skön och gedigen bezel med distinkta klick. Ett kupat safirglas och 300m WR.

XRDkm0T.jpg


Kommer med allt som kom till dvs. box, garantikort samt ett grymt cuda gummiband med med signerat mässingspänne. Köpt ny av mig för ca 3v sedan.

Jag gav 3000kr med moms adderat. Jag sätter priset till 2600kr inklusive rekommenderad frakt.
(Kan även säljas för 200kr mindre med endast nato och såklart gummits mässingspänne inkluderat)

Byten är intressant, gärna seiko men andra förslag mottages såklart också. Andra nyare dykare av intresse med, gärna mikrodykare typ Helson. Byte rakt av, med pengar mitt håll alternativt ditt går bra. Kan lägga till runt 2k.

Returpolicy: Går bra att returnera klockan i det fall den inte är som beskriven. Klockan ska vara i samma skick som när du fick den och inom 48h.

//Jocke
 

Bilagor

  • armida.jpeg
    armida.jpeg
    64.7 KB · Visningar: 82
Topp