Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Armida Bronze

Diskussion i 'Diskussion' startad av Chuck, 23 september 2014.

1. Chuck
    Trådstartare

Chuck Friends of KS

armida.jpg

Bu eller bä?

Funderar lite på att ta hem denna antingen som en keeper som ska få rosta upp eller sälja den åt nån KSare. Tycker det här med att patinera brons blir mer och mer intressant. Gigantiskt ur inget jag kan ha som vardagsklocka, men ändå intressant.

1250Euro bnib, rimligt? Vet inte smack verkar vara hyfsat etablerat iaf.

Vad säger ni m8s?

Cheers Chuck

Eurenius gillar detta.
  2. Eurenius

Eurenius Friherre

Från:
    Höga Kusten
    Jag gillar den här Armidan, strået vassare enligt mig.

ArmidaA7_4 (600 x 450).jpg

Chuck och Davvan gillar detta.
  3. xHenke

xHenke Friends of KS

Jag har haft en A1 i brons, helgrym men jag fick utslag på huden så jag har sålt den.

Låter väldigt dyrt också, en ny från Armida kostar 999 USD och den gamla med ETA-verk kostade 1199 USD har jag för mig.

Edit: Kan tillägga att jag köpte och sålde min med Miyota 9015 för runt 800 USD begagnad.

Chuck gillar detta.
  4. Chuck
    Trådstartare

Chuck Friends of KS

Tråkigt att den fick lämna var det en allergisk reaktion du fick?

Exemplaret ovan är med ETA verk med andra ord prutläge.

5. xHenke

xHenke Friends of KS

Jag tror det, inget jätteallvarligt men ändå tillräckligt för att det inte skulle fungera.

Det tycker jag absolut, kolla på watchrecon lite bakåt i tiden så får du en uppfattning om prisbilden. Även de med ETA-verk går för under 1000 USD begagnade.

Mårtenssons ur Brookfield