Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Säljes Artego 300 automatic+ zodiac v wolf till superpris!

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Marolss, 8 juni 2014.

1. Marolss
    Trådstartare

Marolss Torpare

Hej!

Eftersom jag hittat min Graal och lite hastigt och lustigt är erbjuden densamme så måste jag helt enkelt göra mig av med två klockor!

Jag säljer en zodiac v wolf, som jag egentligen gillar och som jag nyligen köpt av jajamensan.
    Den är i ruskigt fint skick, och kommer med orginal gummi på samt ett riktigt fint exemplar av orginal länk likaså medskickat.

Till detta medföljer en artego 300 automatic. Riktigt fin klocka.
    Här är dock viktigt att veta! Gällande orginal länken som är på, så har ett stift lossnat vilket gör att den ej sitter ihop. Om detta kan åtgärdas eller inte, har jag ingen aning om- för mig blev den liggande. Stiftet som lossnade är alltså borta(det ena).

Alternativen man har i detta fantastiska paketpriset är isf att helt enkelt klä artegon med ngt annat band eller för den delen sätta dit zodiac länken eftersom båda har 24 mm mellan hornen. (Om man inte kan fixa till dess orginal länk dvs).

Jag kastar även med några band jag har för att göra paketet än mer saftigt! 1 svart Nato, ett grå/svart Nato och ett Nato i känguru skinn. Dessa band kan dock vara på 22 mm, är lite osäker på detta.

Till detta står jag för frakten, rekat.

Priset?
    Under 2500 går jag inte tänkte jag först men jag har nu satt det till 2200 kr vilket är ett kap!!!!

Hör av er på pm för frågor eller funderingar :)

Mvh

(Ber om ursäkt för aningen flottigt på klockorna vid korttagning/inzoomning)

Bifogade filer:

• image.jpg
      image.jpg
      Filstorlek:
      293,8 KB
      Visningar:
      354
    • image.jpg
      image.jpg
      Filstorlek:
      345,3 KB
      Visningar: