• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

As seen on TV, Paketöppning, kan innehålla små mängder guld!

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Paketöppningsdags, kör inte så mycket info utan går direkt på bilderna!

BMMbBWz.jpg



zI3fqnq.jpg

Bubbelplast! :)

dBsiG9Q.jpg

Vad är nu detta för något tråkigt skräp?

qaTJkdD.jpg

Hoppsan, en Heuer 984.013 från 79/80 typ..

Känns den igen?

TheWolfofWallStreet_iTunesPre-sale_1400x2100.jpg


13f697cd3681c63bffe0d1fd25a12fdb.jpg


Jakten på denna dinka startade när jag såg postern första gången, för sisådär 3 veckor sedan, sedan dess har jag nog kollat varje klockforum runt om i världen... Jag tjatade väldigt mycket på CaptainOats om att kränga sin till mig, men förstår att han vill ha sin kvar! ;)

Hittade en 10 månader gammal annons på ett forum, mailade killen, tog säkert 10dagar innan han svarade, och han hade klockan kvar, JACKPOT! Skickades i måndags, och imorse knackade det på dörren.. Gotta love Expressfrakt när det går som man vill!

Skicket är långt över mina förväntningar, vilket alltid är kul.. Trist att det inte är helguld, men man kan inte få allt för de pengarna ;)

Äsch, vi kör lite bilder till!?
kb8jfmi.jpg


H2genIv.jpg


tD0fmqC.jpg

Lumen fungerar tom...

Sv6D5tt.jpg

På med riktiga länken!

uoyon3H.jpg

Wristshot i bilköerna imorse..

Får ursäkta den värdelösa kvaliten på bilder... :/

Nu är detta ju inte Målarn -style, men han kanske approvar ändå? ;)



Tack för titten, nu ska vi se om jag trivs med den rackarn också!
 

Gavve

Greven
2-Faktor
Schysst. Som Hardy frågar, finns modellen i helguld?

I filmen säger Leo att hans klocka kostar 40000 dollares vilket låter mycket för en gulddoublé. I vart fall stod det 40000 i den svenska textningen, kan ju vara enligt devisen 4000 dollars = 40000 SEK som ibland nyttjas. 4000 dollares dock mycket för doublé men lite för solid på 80-talet eller?
 

CLT

Rolex
Grattis! Får man fråga vad en sådan går på? Är också riktigt sugen efter att ha börjat se dom lite överallt på olika forum efter filmen....
 

pnt

Rolex
2-Faktor
Grattis! Den där är så jävla cool! Kul att du hittade en. Har gjort några halvdana försök att leta efter en också men utan resultat.
 
Topp