• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

As seen on TV, Paketöppning, kan innehålla små mängder guld!

Boris Balkan

Fark you!
o-WOLF-OF-WALL-STREET-TRAILER-facebook.jpg


Helrätt!!! Grattis!!!
 

par

Patek
2-Faktor
Haha ballt, satt själv o sneglade på en igår:) Jag tror den här Heuern får ett uppsving genom filmen från att vara lågt värderad....
 
D

delegeferenda

Guest
Vet någon om nypriset? I filmen slänger Leo iväg klockan och skriker något i stil med "2 000 $ suit and a 40 000 $ fucking gold watch". Stämmer det? 40 000 $... Tror det är den du har han då också slänger iväg.
 

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nypriset har jag ingen aning om, men 40k dollar känns ju "lite" i överkant för en icke helguldare :)
 

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jo, det var lite det som var grejen, att hitta en likadan :)

Håller med, men hade kanske känts lite B om han sagt att det ser ut som guld men inte är guld? ;)
 
D

delegeferenda

Guest
Jo, det var lite det som var grejen, att hitta en likadan :)

Håller med, men hade kanske känts lite B om han sagt att det ser ut som guld men inte är guld? ;)

Så du har alltså en klocka som en gång i tiden var värd 40 000 $ (Källa: Leo). Det är inte illa pinkat!

Jag drog till "bion" och kikade igenom lite snabbt igen och det är den han också kastar ut när han skriker "40 000 $ fucking gold watch" :D
 
Topp