Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Astromaster som är ledsen

Diskussion i 'Hemslöjd, modd och fix' startad av Zacke, 8 juli 2014.

1. Zacke
    Trådstartare

Zacke Friends of KS

Från:
    Solna
    Hej!

Jag har en Astromaster som inte fungerar riktigt som den ska. Som de flesta av er vet så är det ett handjagat verk som sitter i. När jag skruvar upp klockan kan den ibland gå några minuter och sen stannar den, om jag då slår den lite lätt mot handflatan så går den igång igen och då kan den gå ett par timmar och så stannar den igen, och så här kan det pågå. Vad kan det bero på? Är det enkelt att fixa?

mvh//Zacke

2. Zacke
    Trådstartare

Zacke Friends of KS

Från:
    Solna
  3. McGyver

McGyver Biskop

Från:
    Lund
    -Dags för service förmodligen! ;)

Släng iväg ett PM - jag har för mig att jag har två lösa verk i gömmorna som funkade när de togs ur sina boetter!

Boris Balkan, JAH42, Ako och 1 annan gillar detta.
  4. Exxet

Exxet Borgare

Lr utslitet, det är väl ett sk pin lever verk typ Baumgartner med 1 juvel lr liknande, och är det inte risk att bli överkörd av en vält om man har en sån klocka på sig ;) påminner lite om en annan klocka som börjar A....... so watch out :eek: