• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Att säga adjö till sin mest älskade dinka

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Oftast ser vi bara uppackningar och sällan får vi höra varför och när de lämnar. Nu är det dock dags att säga farväl till min favorit som givit mig mycket glädje. Tror det var den första DayDaten som dök upp bland oss och det tog ett tag innan folk hängde på och testade Rolex flaggskepp. Nu är det Daydatetätt och mysigt på guldfronten, bra jobbat alla! Har använt den mycket och de är ett utmärkt allroundur. Sluttjaffsat, här är mitt sista kort på den lilla guldklumpen!

LRcHRBb.jpg
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Oftast ser vi bara uppackningar och sällan får vi höra varför och när de lämnar. Nu är det dock dags att säga farväl till min favorit som givit mig mycket glädje. Tror det var den första DayDaten som dök upp bland oss och det tog ett tag innan folk hängde på och testade Rolex flaggskepp. Nu är det Daydatetätt och mysigt på guldfronten, bra jobbat alla! Har använt den mycket och de är ett utmärkt allroundur. Sluttjaffsat, här är mitt sista kort på den lilla guldklumpen!

LRcHRBb.jpg


Fin klocka! Du är dock ett litet skithövve som sålde..
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Trist att skiljas, men jag tror att du kärat ner dig lite i min trä & bark Rolle och känner dig lite smutsig bara....:)

Det är nog bra med lite rotation i samlingen Aurum
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Trist att skiljas, men jag tror att du kärat ner dig lite i min trä & bark Rolle och känner dig lite smutsig bara....:)

Det är nog bra med lite rotation i samlingen Aurum

Det var helt klart trädaydate som fick mig in på fel spår denna gång, men innan det även en stella. Och safirglaset får mig att känna mig lite smutsig ja...
 

paradis

Audemars
Det är alltid tråkigt att sälja sin klocka . Vet när jag sålde min......efter en vecka tänkte jag,varför gjorde jag detta ? Du kanske har redan något annat på gång ?
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Eller för jag hittade en annorlunda och roligare DD. Framtiden får utvisa om det var ett bra byte eller ej. Med begränsade resurser får man tyvärr sälja ibland, dock har jag ägt den ett tag nu faktiskt.

Den var ju liksom du, men nya är så "håll käften" attityd på att jag nästan förstår dig :)

Blir nog bra i slutändan annars är det bara köpa tillbaka!
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Eller för jag hittade en annorlunda och roligare DD. Framtiden får utvisa om det var ett bra byte eller ej. Med begränsade resurser får man tyvärr sälja ibland, dock har jag ägt den ett tag nu faktiskt.

Du har säkert nämt det innan och då har jag kanske missat det, men Midasen är fortfarande i din ägo?
 
Topp