Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Att tänka på innan du köper en AP :D

Diskussion i 'Diskussion' startad av Chuck, 3 januari 2013.

1. Chuck
    Trådstartare

Chuck Friends of KS

2. Rber

Rber Biskop

3900 Euro hit eller dit.....

3. Lunkan

Lunkan Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Känns oförskämt mycket... Nymans tar runt 12 för polering och helservice har jag för mig.

4. Rozzy

Rozzy Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Fast detta är inte den vanligare 15300, utan en Jumbo (cal. 2121) ref. 15202 eller liknande (tunnare och saknar sekundvisare, Gerald Gentas orginaldesign). Jumbon servar inte Nymans själva utan skickar den till AP i Schweiz.
    Jag har själv en Jumbo som jag nyligen låtit servats. Jag fick uppskattningen 15 kkr för service hos Nymans, men tyckte det var hutlöst så jag hittade en duktig oberoende urmakare som gjorde jobbet för en bråkdel...

5. Lunkan

Lunkan Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Om du känner att du kan rekommendera honom får du gärna skicka ett PM med hans kontaktuppgifter till mig :)

Mårtenssons ur Brookfield