• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Audemars gummi och läderband till ROC *OHPF*

k0nkas

Audemars
2-Faktor
Köpte dessa band till min ROC 26022 som nu är såld, behöll dem för att ha på min 15300R men de passar inte.

Förutom ref 26022 borde de även passa på 15305, 25979, 26120, 26330, 26252 och kanske några till.

Gummit vill jag ha 2000 kr för, har aldrig suttit på någon klocka. Nymans tar 3900 kr. Detta säljs bara till City Of Sails så APs egna butiker vägrar sälja det om du inte har en sådan klocka.

Läderbandet vill jag ha 2500 kr för, har aldrig suttit på någon klocka. Nymans tar hutlösa 6800 kr.

Har du ett svart band över som passar 15300 köper jag det gärna.
 

Bilagor

  • DSC_0102.jpg
    DSC_0102.jpg
    21.6 KB · Visningar: 314
  • DSC_0103.jpg
    DSC_0103.jpg
    18.8 KB · Visningar: 313
Topp