• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Prisbump Audemars Piguet Diver 15703ST

Xalle

Audemars
2-Faktor
IMG_1019.JPG
IMG_1410.JPG


Audemars Piguet 15703ST G serie första batchen stämplad i Genève 2010 skicket på klockan är väldigt bra med minimala lines på bezelen fullset minus hangtags / aldrig polerad. 15703ST är enligt mig det enda riktiga valet med Wet dial, jätte våfflor och solid baksida utan trams. Tavlan är klassisk RO patisserie (våfflor) och inte stansad som 15710ST som ser väldigt billig ut. Vill du ha en Lyx ISO6425 är det denna du skall ha.

Pris (110') (105') 99999
Bytesvärde sätter jag till 105'


Vid byte är Rolex intr.

Retur är inga problem efter överenskommelse!

Svarar på alla hänvisningar så tveka inte att ta kontakt.

För lite mer info se även min paket öppning:
https://klocksnack.se/threads/2000-inlägg-och-min-första-ap.65237/

Allt väl, allt gott
Xalle
 
Senast ändrad:
Topp