• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Audemars Piguet Royal Oak 15189st Box+certifikat

TB12

Cartier
Hej,

Säljer en Audemars Piguet Royal Oak 15189st Pictet & Cie, det är en 36-37mm(beroende på var man läser) med läderband från 2005. Ett av 1800 exemplar som gavs som gåva till de anställda på de Schweiziska företaget Pictet & Cie när de firade 200 år. Varje klocka är unik och gåvomatagarens namn står graverad på baksidan. Den har innerbox i trä, ytterbox i papp, certifikat. Se sista bilden vänstra sidan på certifikatet för lite mer historia från denna modell.

Länken som ses på några bilder är aftermarket som jag fick med när jag köpte den, och kan såklart fås med. Har dock inte provat den så vet inget om funktion. Klockan skall ses som köpes med endast läderband.

Den är i utmärkt skick. Enligt förra säljaren här på KS så sa handlaren som sålde den till honom att den var servad i januari, men inga papper finns, går dock bra och inte varit några tveksamheter under min ägandetid iallafall.

Klockan finns i göteborgstrakten men kan visas i Sthlm under nästa vecka.

65 Tkr + eventuell frakt.

Om den skickas är retur okej inom 1 dygn från mottagande om klockan inte motsvarar beskrivning. Vid f2f affär ingen retur.

Bilderna är från igår men bara inte använt den på 13 dagar så därav datumet 10e ;)

0,1.JPG
1.JPG
P1020086.JPG
P1020094.JPG
P1020095.JPG
P1020099.JPG
P1020100.JPG
P1020101.JPG
P1020102.JPG
P1020103.JPG
P1020104.JPG
 
Senast ändrad:
Topp