• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Audemars Piguet Royal Oak 26300ST

watchdreamer

Panerai
AP RO i fantastiskt skick med en mysig blå panda tavla som skiftar färg beroende på ljus. Uret kommer komplett med boxar, garanti kort och allt annat som följer med. Uret är från 2011 och är såld hos AD, AP Flagsship Store i Milano. Uret har små hairlines på länken, vilka lätt uppstår på RO, uret är opolerad.

Detta är modellen 26300ST som mäter 39 mm som enligt mig är betydligt mer balanserad än den nya 41 mm modellen.

Uret har nyligen varit inne hos Nymans Ur för en check där man även bytte tavla, uret passerade med mycket goda resultat, kvitto om 12200 SEK följer med samt ett utfärdat marknadsvärde om 120 tkr. Uret är köpt av mig från Sami på forumet.

Jag är både intresserad av ren försäljning och byten (vid byte något högre värde) Intressanta byten är Rolex nyare modeller, Daytona, GMT, Sub mfl. Även IWC och Jaeger av intresse, gärna en metall av ädlare slag :)
Byten mot ett eller flera ur, pengar upp eller ner.

KS pris vid ren försäljning 104 tkr

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg


Jag ser helst en F2F affär i Stockholm, men klockan kan också skickas mot full förskottsbetalning.

Full retur inom 48 timmar om objektet inte motsvarar förväntningarna till KS medlemmar med mer än 200 inlägg. Vid F2F affär ingen retur rätt.

Tack,
Daniel
 
Topp