• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Audemars Piguet Royal Oak Chronograph (39mm)

Ceramic

Cartier
Måndags bump :) . Fått mängder av förslag och bud men inget som funkat helt ännu!


Detta skulle bli min keeper och OWG klocka.
Men med små barn i huset och alla faror det innebär är jag lite i valet och kvalet om den ska få bli och få sina "battle scars"! eller ersättas med något annat.
Slänger ut en FSOT och ser om det gör valet enklare.


Audemars Piguet Royal Oak Chronograph (25860)

Service
Uret är från 2005 men fick full service mai 2015 hos Nymans. Dvs under garanti till mai 2017.
Kvitto på detta följer givetvis med (15.000 SEK)

Tillstånd
Hairlines och minimalistiska repor från band skifte samt en mycket liten ding kl 12.

Tillbehör
Komplett med inner och ytterbox, certifikat och manual.

Itillägg följer det med ett komplett gummi kit från roc city of sails. Pris på detta är idag ca 17k och nästan omöjligt att få tag på.
Det följer även med ett komplett läder kit.

Alla bilder är av den aktuella klockan.

Ding kl 12 (03.12.2015)

På länk


En till på ding kl 12

Annan vinkel

På läder

Gummi

Full pakke




Pris/byte
Ser för mig att eventuellt ersätta denna med en sport Rolex (116610LN, 116710LN, 116710BLNR) OCH en Panerai (233, 270)
Kan ta en av dessa +cash i inbyte. Eller bägge om någon sitter på det.

Bytes värde sätts till 145k. (142' vid rent salg)

Priset är fast och säljs som ett komplett sett. Klockan säljs inte utan extra banden och extra banden säljs inte utan klockan. Så är det avklarat!


PM vid frågor.

Retur
Urverket är som nämnt ovan under garanti. Men retur innom 24t om klockan kosmetiskt inte motsvarar min beskrivning. Ingen retur vid f2f deal.

Mvh
 
Senast ändrad:
Topp