• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Audemars Piguet Royal Oak Offshore 15706AU.00.A002CA.01

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Tyvärr gjorde dom inte tryck på korthållare :arghh::arghh:
Högg till ändå dock: http://imgur.com/a/G0Txw

....I Stockholm dräpdrulle!
Du får fixa en service hos mr E
image.png
image.png
image.png
image.png
 

Edin

Panerai
är dessa Goyard från Goyard direkt? eller är det en Goyard förädlad av någon? Eller är de genomruttna? Känns sjukt osmakliga i mina ögon mej jag är då inte den som väsnas, tar plats eller vill showa på krogen. Är mer den som är tyst och inte vill sticka ut. Gör dock det ofta ändå med nära två meters längd, klockor, bilar eller annat som ingen i min omgivning har. Men jag lägger å andra sidan inte tusentals kronor på krogen varje helg. :)
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
är dessa Goyard från Goyard direkt? eller är det en Goyard förädlad av någon? Eller är de genomruttna? Känns sjukt osmakliga i mina ögon mej jag är då inte den som väsnas, tar plats eller vill showa på krogen. Är mer den som är tyst och inte vill sticka ut. Gör dock det ofta ändå med nära två meters längd, klockor, bilar eller annat som ingen i min omgivning har. Men jag lägger å andra sidan inte tusentals kronor på krogen varje helg. :)
Det där gör mr E i efterhand på äkta goyards även LV. Tycker det är kaxigt och en kul tjänst även om jag inte skulle vilja ha som på bild två eller fyra.
Vilken typ av personer generellt som nyttjar tjänsten kan man låta vara osagt. :)
 

ScubaKing

Audemars
är dessa Goyard från Goyard direkt? eller är det en Goyard förädlad av någon? Eller är de genomruttna? Känns sjukt osmakliga i mina ögon mej jag är då inte den som väsnas, tar plats eller vill showa på krogen. Är mer den som är tyst och inte vill sticka ut. Gör dock det ofta ändå med nära två meters längd, klockor, bilar eller annat som ingen i min omgivning har. Men jag lägger å andra sidan inte tusentals kronor på krogen varje helg. :)

Är du krögare Edin? :)
 

M021

Rolex
2-Faktor
Dagens samhälle med Instagram och Facebook och allt vad det innebär, allt ska se så jävla lyckligt ut. Häromdagen kollade jag in en hashtag på instagram av någon stekare som såg ut att ha ett gäng fina klockor, helt plötsligt dyker det upp bilder på Rolex datejust på presidentlänk och massa Skit. Blir bara ledsen, skäms nästan lite själv när man lägger upp en wristshot här på KS. Sedan finns prioriteringar, en annan körde en Prius med en AP på armen tills den nya bilen kom, kändes bra som fan.
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Bra duo! Båda är riktigt bra, finns några andra keramiska ap på forumet också! Skulle dock byta ut en av dem för denna så du får en riktigt sval sommardinka. Är det där hela din samling eller har du fler? Visa gärna isåfall och välkommen till Klocksnack!
L1220533.jpg
Vad är det för ref på den där?
 
Topp