• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Audemars Piguet Royal Oak Offshore Chronograph LeBron James

Målarn

The Steak
Inatt presenterade AP deras senaste Limiterade Offshore och denna gång är det LeBron James som får en egen klocka hos AP :)!!

Roséguld
Limiterad till 600 ex och priset är ungefär 330.000kr

Vad tycks då??? Jag gillar den :)














 

MJ24

Patek
2-Faktor
Inte riktigt min grej!
Tittar på ena kronografknappen...vad är det på den ena...inte är det väl diamanter??
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Asså.... Inte direkt den finaste APn men tycker inte heller att den är ful :)!! Smaksak självklart ;)

Har inget emot AP generellt utan kunde definitivt tänka mig en Safari eller en 15400, men det här blir som sagt lite för mycket bling för mig som går mer mot stål.
Som du säger, smaksak helt enkelt!:)
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Too much, för att prata engelska. AP ROO var coola när de släppte ut den där stora varianten som Arnold Schwarzenegger bar i någon film, men efter det tycker jag att det har blivit lite för mycket av det hela... Gillar RO i allmänhet, särskilt lilla kronon, som jag drömmer om då och då...

Förresten, Målarn, skulle inte du uppdatera med nytt? Har inte Rolex någon lämplig Paint-Master? :D Något färgglatt måste det väl ändå bli? ;)

A
 

Målarn

The Steak
Too much, för att prata engelska. AP ROO var coola när de släppte ut den där stora varianten som Arnold Schwarzenegger bar i någon film, men efter det tycker jag att det har blivit lite för mycket av det hela... Gillar RO i allmänhet, särskilt lilla kronon, som jag drömmer om då och då...

Förresten, Målarn, skulle inte du uppdatera med nytt? Har inte Rolex någon lämplig Paint-Master? :D Något färgglatt måste det väl ändå bli? ;)

A

Kommer när tiden är inne, slänger väl klockan in i dagens klocktråd sen :)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Fy faen :hungover: vad det gör det enkelt att inte införskaffa sig en AP. Som sagt, så skulle jag hellre ta den i röven än att gå omkring och bära den på armen...

Men det är väl tur att smaken är som baken och vi gillar olika märken och klockor...
 
Topp