• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Audemars Piguet Royal Oak Offshore Safari 2014

Niklas

Rolex
2-Faktor
Säljer nu min ROO Safari som är i mycket bra skick.

Det är en H-serie som är inköpt februari 2014 i Europa.

Den har varit inlämnad hos Nymans Ur vintern 14/15 för täthetskontroll samt byte av packningar och därigenom är uret berättigad till AP's 3:e års garanti.
Så klockan är under garanti till januari 2017 vilket även är stämplat i certifikatet.

Audemars Piguet i Le Brassus, Schweiz, har gjort en komplett service på klockan i januari 2015.
Detta gick på garantin då jag tyckte att tidshållningen inte var så perfekt som man kan förvänta sig.
Så nu kan nästa ägare se fram emot ett bekymmersfritt ägande under många år.

Klockan är i det närmaste i nyskick då den är del av en större samling och är väldigt sparsamt använd. Uppskattningsvis använd ett par dagar i månaden.
Men givetvis så har den mindre bruksspår av användning.

Box, ytterkartong, certifikat och bruksanvisning medföljer.

Dessutom ingår värderingsintyg från Rob Engström som värderar klockan till 229.400:- i 3 år från inköp (tom. januari 2017).

Finns i Stockholm och jag föredrar F2F affär då den kan göras upp på min arbetsplats i city där vi har både väktare och övervakningskameror för bådas säkerhet.

Betalning med banköverföring eller Swish.

Listpris idag är ca 230.000:-

Säljes för: 125.000:-

Retur:
Inom 24 timmar från mottagande om klockan inte överensstämmer med beskrivningen.
(Bilderna är en del av beskrivningen)
Ingen retur vid face 2 face affär.
> Klockan är under garanti i ytterligare ca 1,5 år <

Det är bara att pinga om det finns frågor :)

Fakta:
Ref: 26170ST.OO.D091CR.01
Diameter: Ø 42 mm
Tjocklek: 14.3 mm
Boett: Borstat stål
Baksida boett: Solid
Armband: Brunt läder, krokodil, hornback
Spänne: Viklås i stål
Urverkstyp: Automatiskt, självuppdragande
Sekundvisare: Svepande
Urverk: Audemars Piguet in-house urverk 3126/3840 med 59 juveler, 21600 vph
Gångreserv: 60 timmar
Vattenskydd: 100 meter
Funktioner: Kronograf
Övrigt: Skruvkrona

/ Niklas

DSCN0374.JPG

DSCN0377.JPG

DSCN0379.JPG

DSCN0380.JPG

DSCN0381.JPG

DSCN0382.JPG

DSCN0383.JPG

DSCN0384.JPG

DSCN0386.JPG

DSCN0387.JPG

DSCN0388.JPG

DSCN0392.JPG

DSCN0435.JPG

DSCN0436.JPG
 
Topp