• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Audemars Piguet Royal Oak Ref. 56023

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Funderar på nyköp så tänkte se om det finns något intresse för den här trots att jag själv inte ägt den själv speciellt länge.

Audemars Piguet Royal Oak i stål.
År: Ca 1985.
Caliber 2506, Quartz.
Ref. 56023.
Tavlan har patina runt index men visarna är ljusare.
36 mm men jag upplever det som att den bärs större. Tajt länk och boett, finns små hairlines på länk och boett men inga djupare eller grövre.

Lägger ut den för 54 000, inge bytte eftersom jag enbart är intresserad av sälja den för att del finansiera ett annat inköp. Nytt pris 52 000!
Retur kan eventuellt bli aktuellt enligt överenskommet men är du osäker och vill prova så ser jag helst en f2f affär.

Köp/sälj referens tråd finns här: https://klocksnack.se/threads/mw79.19326/

IMG_4032.JPG

IMG_3900.JPG

FullSizeRender.jpg
 
Senast ändrad:
Topp