Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Audermars Piguet Royal Oak Offshore 2014 (fullset inklusive stållänk) bytes mot Rolex

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av JohnFors, 29 april 2015.

1. JohnFors
    Trådstartare

JohnFors Bonde

Från:
    Eskilstuna
    God afton gott folk!

Jag ska nu sälja min Audemars Piguet Royal Oak Offshore
    Referensnummer: 26470ST.OO.A101CR.01

Helst byte mot nyare Rolex i ädelmetall, pengar upp eller ner.
    Bytesvärde 170 000:- Inklusive nyinköpt original stållänk, se senaste bilden.

Klockan är uttagen på Julafton 2014 (24/12/2014) hos AD, nypris på Nymans Ur är 245,800 kr.
    Jag har knappt använt klockan, det mesta av skyddsplasten är således intakt. Det finns en liten scratch/hairline på ringen 5 o'clock. Om man bortser från det så är klockan i mint skick. Registrerar du klockan så får du 1 års förlängd garanti (totalt 3 år), då gäller garantin fram tills den 24/12 2017.

Självfallet så är det fullset; box, cert, instruktionsbok även AP stållänk.

http://www.nymansur.com/produkter/audemars-piguet/royal-oak-offshore

Då jag först och främst är intresserad av ett byte ser jag helst en F2F affär.
    Ingen returrätt då klockan är näst intill ny och går under garanti.
    Klockan finns i Eskilstuna men affären kan göras upp i Stockholm med omnejd.

Tack Klocksnack för annonsplatsen!

Här kommer bilder.. Dock så är jag ingen fulländad fotograf som ni kanske ser ;)
    IMG_3486.jpg
    AP1 (1).JPG AP1 (20).JPG DSC_0001.JPG DSC_0002.JPG DSC_0003.JPG DSC_0005.JPG DSC_0006.JPG DSC_0007.JPG DSC_0008.JPG DSC_0011.JPG DSC_0015.JPG DSC_0027.JPG DSC_0037.JPG DSC_0040.JPG

Bifogade filer:

Senast ändrad: 26 januari 2016
    Aquaracer2, Ceramic, SamiA och 14 andra gillar detta.
Sjöö Sandström Royal Straps