• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Auktion av vintageTANK till förmån för BCF

Diogenes

Cartier
Hej!

Jag vet att det egentligen inte är tillåtet med auktion här på KS men tänkte att detta kanske kunde vara ett undantag?! Jag skulle nämligen vilja auktionera ut denna vintagetank av märket Viking där vinnande summa sätts in till BCF, mot uppvisad insättning sänds klockan till vinnaren. Vad säger ni, är det okej?!

Klockan är en härlig Viking med cal. 632. Blånerade visare som förmodligen blivit relumed. Tavlan har härlig patina. Mäter 22mm x 38mm. Flexade bandhållare som följer handleden fint! Klockan fungerar fint i skrivande stund men har ingen servicehistorik!

Auktionen startar nu 11.30 och avslutas ikväll 21.00 (12/7). Högst bud 21.00 vinner auktionen. Alla bud ska skrivas i tråden!

Har jag missat något så säg gärna till. I övrigt önskar jag er lycka till och hoppas på överseende med denna auktion.

IMG_9694.JPG

IMG_9714.JPG

IMG_9690.JPG

IMG_9712.JPG

IMG_9713.JPG

IMG_9696.JPG

IMG_9692.JPG
 
Topp