• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Auktion för BCF. Blandade smågrejer. Sjöö Sandström. Zenith. Omega

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Hittat lite saker i kassaskåpet som står o möglar.
Auktioneras ut till den som betalar en slant till BCF. Porto ingår.

Keps Sjöö Sandström. 2 st.

Klockställ. Sjöö Sandström.

Zenith travel case.

Omega manschettknappsförvaring.

Omega patch, Apollo 11.

Adress tar vi på PM (när ngn vunnit och visat insättning till barncancerfonden).

Bjud i tråden!


image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Alltså. Jag vill inte ha en keps. Men ett förslag - om de är identiska - är att man helt enkelt bara budar på en "keps". Och så vinner det högsta och det näst högsta budet. Blir rätt mycket att hålla reda på annars...

Och bara för att hålla mig till ämnet och starta budgivningen så bjuder jag 100:- på resefodralet! ;)

Edit: Det framgår för övrigt inte när auktionen stänger? Eller?
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Jag är dessvärre inte så intresserad av något av objekten men jag gör gärna en liten insättning till BCF ändå. :D

Utöver mitt gnäll vill jag bidra med en fundering. Vore det inte bättre med lotteri än auktion? Nu är det ju bara vinnaren som betalar. Kanske iof passar bättre med lotteri om det är en sak som ska "bort" och inte flera? Synpunkter?
 
Topp