• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Auktion till förmån för barncancerfonden.

C

China

Guest
Då var det dags för min försenade 1000 inläggsauktion, så nu får ni möjlighet bjuda på en Sea-Gull D310, en lite ovanligare modell. Vinnaren av auktionen betalar in slantarna till Barncancerfonden och visar upp betalningsbekräftelsen, så kommer klockan med posten. Auktionen avslutas 21:00 söndagen den 20 oktober.

Lite fakta om klockan som auktioneras;

  • Sea-Gull D310
  • Diameter 43 mm
  • Tjocklek 12.4 mm
  • Safirglas
  • Urverk ST2130
  • Boett och länk i 316L stål
  • Vikt 175 gram
  • Kronan är inte inskruvningsbar
  • Vattentät till 10 ATM
  • Bakstycket är graverat med Sea-Gulls klassiska fiskmås
  • Box samt instruktionsbok med garantibevis som gäller i ett år

Några bilder på skönheten, observera att de två sista bilderna är hederligt stulna på nätet då jag är en ganska usel fotograf.

tWqlLAo.jpg

6DN8RLT.jpg
T93Kn5P.jpg
cOdukXo.jpg

nyquWQt.jpg

QRfl92n.jpg
Mina damer och herrar, låt budgivningen börja!:)
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Var fan är JoberMan?....när du sovit ruset av dig kan du kanske vara med och buda lite i denna auktionen? eller sitter du och inväntar allmosor i din privata insamlingstråd....:)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Bra jobbat Omen och Jaguaren :cigar::greedy::hungry: hoppas några fler hänger på, jag lägger mig tyvärr, men kommer att bistå med 1000kr i alla fall. Dels för att vi måste få stopp på cancern både för stora och små människor då jag har familjemedlemmar som gott bort i denna hemska sjukdom. Sen lovade jag sätta in pengar för en Camel Superchrono klocka jag fick av MJ24 helt gratis, tack son faen MJ24! Räknade lite snabbt på på dom uppgifter jag har, att just nu med vinsten från denna auktion plus det jag kommer att sätta in pengar så fattas bara 244:- till målet 40.000:- (39,756kr) . Må bäste man vinna denna utomordentliga auktion, bra initiativ China.
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Bra jobbat Omen och Jaguaren :cigar::greedy::hungry: hoppas några fler hänger på, jag lägger mig tyvärr, men kommer att bistå med 1000kr i alla fall. Dels för att vi måste få stopp på cancern både för stora och små människor då jag har familjemedlemmar som gott bort i denna hemska sjukdom. Sen lovade jag sätta in pengar för en Camel Superchrono klocka jag fick av MJ24 helt gratis, tack son faen MJ24! Räknade lite snabbt på på dom uppgifter jag har, att just nu med vinsten från denna auktion plus det jag kommer att sätta in pengar så fattas bara 244:- till målet 40.000:- (39,756kr) . Må bäste man vinna denna utomordentliga auktion, bra initiativ China.
All heder åt ditt deltagande Af Sjodahl Kudos till dig:)
 
Topp