• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Auktion, välgörande ändamål: Kronosdykare

easy rider

Brüno
2-Faktor
Jag tänkte köra en auktion på denna Kronosdykare, inköpt av Aurum för någon vecka sedan, då intresset på den var stort. Nu är inte tanken att jag ska göra någon deg på detta utan Barncancerfonden. Auktionen är godkänd av @Daviden.

Reglerna är enkla:

Utropspriset sätter jag till 500:- exkl. valfri frakt, vilket var den summan jag betalade. Fritt fram att buda till 21.00 ikväll 7/3. Allt över 500:- går oavkortat till Barncancerfonden och Klocksnacks insamling. Kvitto på inbetalning av överskjutande belopp kommer att publiceras i insamlingstråden.

Klockan i fråga är som sagt en Kronosdykare med bakad tavla. Den borstade boetten mäter 42mm, eta-quartzverket tickar på fint och jag har duschat med den utan problem. Kommer på ett 20mm gråsvart nato.

Lite bilder och olika bandkombinationer:

IMG_3281_zps193f7a6e.jpg


IMG_3277_zpse5265b48.jpg


IMG_3278_zps8a5e16a8.jpg


IMG_3284_zps7253b572.jpg


IMG_3280_zpsfafa5bf9.jpg


Lycka till!
 
Topp