Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Auktioner man inte vill missa

Diskussion i 'Diskussion' startad av Fredgusta, 6 oktober 2016.

1. Fredgusta
    Trådstartare

Fredgusta Bonde

Från:
    Göteborg
    Jag både sökte och gick bakåt till i våras, ingen tråd om klockauktioner man skulle vilja dela med sig av... Så jag skapar en! Kan bero på när man själv inte har cash att kunna lägga eller intresset att buda, men tycker ändå auktionen bör uppmärksammas.

Kanske är det en oskriven regel och att jag nu trampat de riktiga hardcore-auktionsföljarna på tårna. Meeeen jag har alltid haft inställningen att en klocka är värd att delas ut till "den som vill ha den mest" - vilket i sin tur i vår tidsålder betyder den som är villig att punga ut mest deg för dinkan ;) och allt för ofta stöter jag på gamla E-bay auktioner på klockor jag lätt hade kunnat betala det dubbla av slutbudet för! Så detta är min försoning.:D

Så låt mig börja med gamla goda Tratten:
    http://www.tradera.com/item/342154/...ter-microrotor-guld-pa-stal-vintage-toppskick

Skärmavbild 2016-10-06 kl. 22.33.02.png

En sjukt snygg Polerouter med bra beskrivning och fin boett samt tavla. Dock omärkt krona. Inte handlat själv hos försäljaren men han verkar kunna sin skit.

2. Aurum

Aurum Gubbsnygg

Dyrt.

eriksson850 gillar detta.
  3. Affe

Affe Una vida loca

Från:
    En annan del av Söping
  4. eriksson850

eriksson850 Friends of KS

Från:
    烏普薩拉
  5. Affe

Affe Una vida loca

Från:
    En annan del av Söping
    eriksson850 gillar detta.
  6. Fredgusta
    Trådstartare

Fredgusta Bonde

Från:
    Göteborg
    Affe gillar detta.
  7. Affe

Affe Una vida loca

Från:
    En annan del av Söping
    Inga problem för min del om den ligger kvar heller :p! Hade för mig bara att en liknande tråd hade skapats, skrev in auktioner i sökrutan och "BAM", där var den :cool:.

8. MrPlow

MrPlow Präst

Från:
    Roslagen
    Du får döpa om tråden till dålig sökfunktion - så kan vi diskutera den istället :)

Fredgusta gillar detta.
  9. Denke

Denke Drottning Kristina Admin

Från:
    Stockholm
    Den ena ligger klistrad högst upp inne på Vintage. ;)

Fredgusta gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield