• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Aurum

Jockinho

Patek
2-Faktor
Good guy såklart :) Vi må ha skilda åsikter i vissa saker men en hedersman i affärer det är du (och alltid hjälpsam när jag sökt råd). Deal with confidence så att säga.
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Aurum är en goodguy! Jag har köpt åtminstone två klockor av honom och såväl klockorna som arrangemanget kring affärerna har varit till full belåtenhet.
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Har köpt en klocka av Aurum. Allt gick strålande, bra kommunikation och trevlig. Utöver detta så har han även hjälpt mig när jag har haft funderingar om andra objekt som jag har varit intresserad av, vilket jag är mycket tacksam över då jag inte har haft kunskapen själv att bedöma.

Allt som allt en riktigt goodguy som jag hoppas på att få göra flera affärer med!
 

card

Panerai
2-Faktor
Mötte upp mig vid klockaffär och hjälpte mig att kolla skick på en klocka, gav input och köpråd. Otroligt kunnig och trevlig person! 100% goodguy!
 
Topp