• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutat stöd för Tapatalk

sveol

Cartier
Jäkligt synd. Jag har aldrig haft problem med reklam eller push notiser i Tapatalk, kanske beror på att jag går in i appen och stänger av dem...
Ny får jag använda Tapatalk för WUS, TZ, TTT, WF, och KS på webben...
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Halleluja! Jag hatar Tapatalk! Tapatalk är som ett virus, blir jag redirectad till Tapatalk i AppStore skiter jag oftast i att besöka forumet öht.
 

Ville_W

Rolex
2-Faktor
Visst fungerar forumet i mobilen mycket bra men Tapatalk underlättar mycket om man är aktiv i flera forum. Tycker ni inte behöver slänga in handduken för alltid. Hört talas om liknande problem på andra forum men vad jag vet har det löst sig.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Visst fungerar forumet i mobilen mycket bra men Tapatalk underlättar mycket om man är aktiv i flera forum. Tycker ni inte behöver slänga in handduken för alltid. Hört talas om liknande problem på andra forum men vad jag vet har det löst sig.

Fick de forumen tapatalk att ändra sina licensvillkor? Det är en integritetsfråga. Vi bidrar inte till sell outs av våra medlemmar. ;)
 

rogart-63

Patek
Måste man avsluta Tapatalk för att kunna komma in på klocksnack . Så var det för mig iallafall . Försvinner OF och nåt annat forum på köpet . Uppdaterar telefonen ändå när jag fått ett pm eller det skrivs i en tråd ? Om jag är inloggad på KS hela tiden ?
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Måste man avsluta Tapatalk för att kunna komma in på klocksnack . Så var det för mig iallafall . Försvinner OF och nåt annat forum på köpet . Uppdaterar telefonen ändå när jag fått ett pm eller det skrivs i en tråd ? Om jag är inloggad på KS hela tiden ?
Telefonen kommer inte uppdatera dig om du får notiser. Du kan dock aktivera att få e-post när du får notiser.
 

Ville_W

Rolex
2-Faktor
Fick de forumen tapatalk att ändra sina licensvillkor? Det är en integritetsfråga. Vi bidrar inte till sell outs av våra medlemmar. ;)
Ögnade snabbt igenom villkoren och de suger. Tapatalk förbehåller sig rätten att inte bara annonsera utan även samla information om användarna och skicka vidare till 3'e part. Alltså det man kan förvänta sig av en gratisapp men inte av en betalapp. För övrigt verkar den vara gratis nu så vi har väl inget för att klaga heller
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Det bästa med Tapatalk var att det var sjukt smidigt att lägga in bilder direkt från mobilen. Nu känns det som att just den biten blev lite krångligare.
 

alfgren

Rolex
2-Faktor
Bilder som lagts in via tapatalk fick gräsliga tumnaglar. Skönt att dyngan är borta. Att det tar 3 sekunder till per bild är inget problem för hur ofta gör man det när det kommer till kritan?
 

Magnlar

Rolex
2-Faktor
Testar lite med att bifoga bild via webbläsaren.. Har alltid gått genom Tapatalk tidigare (Tapatalk avinstallerat å klart).

EDIT: Blev grymt bra och praktiskt. Ni har gjort ett fantastiskt jobb

image.jpg
 
  • Like
Reactions: jhm

Fujoor

Patek
2-Faktor
Förstår ju tanken bakom beslutet men kommer ändå sakna tapatalk. Framförallt för dark mode. Det är ju fantastiskt på kvällarna. Dessutom sparar det en del surfdata. Mobil sidan är såklart snyggare på alla sätt men jag skulle ändå bli glad om tapatalk stöder kom tillbaka.
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Förstår ju tanken bakom beslutet men kommer ändå sakna tapatalk. Framförallt för dark mode. Det är ju fantastiskt på kvällarna. Dessutom sparar det en del surfdata. Mobil sidan är såklart snyggare på alla sätt men jag skulle ändå bli glad om tapatalk stöder kom tillbaka.
Så blir det nog inte
 
Senast ändrad:
Topp