• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

avslutnings klocka

Chagall

Cartier
Sent den 24 så lyckades jag äntligen få pappa att köpa en klocka till mig. och det blev väldigt överraskande em tissot prs 516 extrem, jag hade från början tänkt mig en vanlig prs 516 cronograf. och jag vet att det är lite mot vad jag har sagt. Men ändå jag är på tenerifa och fick den för halva priset. den kostar i Stockholm i butik runt 14000 (iallafall där jag har varit) så jag fick den för 7000 är mycket nöjd. och vill tacka alla som har hjälpt mig med info och det har varit en trevlig upplevelse att välja klocka med hjälp av KS
Grattis! :)

Men 14 k låter i mina ögon iaf otroligt dyrt för att vara Tissot. Eller är jag bara en naiv man?
 

Thezz

Omega
läste i instruktionerna att man inte ska ändra klockan mellan 2200 och 0200 varför är det så
 

Bluefire

Friends of KS
Mekaniken som hanterar Datum / dagskifte riskerar vara igång, och kan "krocka" med mekaniken för inställningarna. På vissa klockor kan man faktiskt orsaka rejäla skador på detta vis.
 
Topp