• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

AW-GTG-STHLM?

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Finns det någon hemlig klubb som håller i dem eller är de nästan obefintliga?
Vore det inte trevligt om 10-15 personer möttes upp på lämpligt ställe i Sthlm och spyr galla över Hublot's senaste släpp, pratar skit bakom ryggen om några medlemmar, visar upp sitt senate inköp, blir packad, vaknar upp i säng hos en okänd person och inte minns något utav händelseförloppen?
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Finns det någon hemlig klubb som håller i dem eller är de nästan obefintliga?
Vore det inte trevligt om 10-15 personer möttes upp på lämpligt ställe i Sthlm och spyr galla över Hublot's senaste släpp, pratar skit bakom ryggen om några medlemmar, visar upp sitt senate inköp, blir packad, vaknar upp i säng hos en okänd person och inte minns något utav händelseförloppen?

Det är bara att dra igång en. Sätt datum, plats och tid och sedan får folk anmäla sig.
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
I praktiken kan jag redan imorgon. Har Rådmansgatan, Eriksplan, Odenplan, Stureplan, City inom gångavstånd. Any takers?
 
  • Like
Reactions: JLW

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Kul att du tog initiativ för en sån här tråd @Tomas Eriksson . Lätt att anmäla intresse för små och stora GTGer, har inte riktigt funnits möjlighet att göra det förut på ett smidigt sätt. Blir det något så lägg gärna till mig i PM-gruppen! :)
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Är ju bara slänga ihop en tråd där folk får anmäla sig och sedan ta allt via PM efter det. Hojta till, jag är oftast på.
 

zeke_varg

Omega
Jag måste bara träna in lite klockslang innan jag kan haka... Dinka, flippa osv. Och en klocka på armen. :rolleyes:

Jag är på så småningom. Riktigt kul att möta upp blandad ålder och personligheter. Är dejten riktigt sugig kan man iaf dricka ett par öl och dammsuga nätet på klockor.

Bra initiativ!
 

Isodor

Audemars
wdq5ug.jpg
 
Topp