• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

AW-GTG-STHLM?

Wiliamo

Panerai
En enda bild med värdelös skärpa, men det blev en grymt trevlig kväll med många roliga klockor att klämma på och en rad schyssta intima tips från @Palenkovich till oss "ungtuppar" (han syftade på mig och @marlun27 och vad det i detalj handlade om kanske ska stanna mellan oss:D). På återseende kamrater!
image.jpeg
 

Casual Bum

Panerai
2-Faktor
...och här sitter jag några mil bort och blir terroriserad av en jobbig fransk bulldogg som vägrar sluta leka. Fml, suger att tacka ja till att vara hundvakt när man kunde ha hinkat bira och klämt på klockor med sköna klocksnackare. Jaja, vad är väl en bal på slottet:arghh:

En enda bild med värdelös skärpa, men det blev en grymt trevlig kväll med många roliga klockor att klämma på och en rad schyssta intima tips från @Palenkovich till oss "ungtuppar" (han syftade på mig och @marlun27 och vad det i detalj handlade om kanske ska stanna mellan oss:D). På återseende kamrater!
image.jpeg

Så det löste sig med jycken ser jag :cool:
 

Apansson

Torpare
Sluta klaga och drick hotshots istället! Det kan man göra alla dagar i veckan. Jag var både lite social och köpte en klocka i kväll så du kan nog också göra båda samtidigt ;) Men då har man en AP RO på ingående :)
är både för feg och för fattig! framförallt för fattig. ;) nån av er jävlar får lösa ngt glammigt jobb till mig!!
 
Topp