• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

AW-GTG-STHLM?

Gummo

Joker
2-Faktor
@manrub (nick? Ni vet han med kryss över @yonsson's avatar lämnade en fin pizza åt oss alla på toan i fall :)

@marlun städar upp!

image.jpeg
A perfect ending to a perfect night! Som lädernunnan sjöng :)
Jag var mera rutinerad själv när jag var 16 än att kaskaderspy på krogen. Men kvällens inseddt är historia nu och glömd så inget mer med det.
Njae, vet det tusan om ett sånt här väldokumenterat guldkorn kommer falla i glömska så lätt ;)
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
A perfect ending to a perfect night! Som lädernunnan sjöng :)

Njae, vet det tusan om ett sånt här väldokumenterat guldkorn kommer falla i glömska så lätt ;)
Jag kan ha skrattat lite, kanske tom. så att jag låg vikt över zacke och palles knä...:rolleyes:
Man får vara nöjd att kamerafunktionen inte var så vanlig när man var 16 :D
Haha då hade vi alla haft mer bevis att skämmas för!
 

Apansson

Torpare
Vad gäller 16 och krök så är det ju krögarens fel som inte kollar leg i sådana fall. Innan jag gick var det i alla fall ingen som köpte ut i baren till ynglingarna.
Förekom det dock är det illa, men jag tror inte det.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vad gäller 16 och krök så är det ju krögarens fel som inte kollar leg i sådana fall. Innan jag gick var det i alla fall ingen som köpte ut i baren till ynglingarna.
Förekom det dock är det illa, men jag tror inte det.
Som 16-åring har man ändå inte att göra i det sammanhanget, som någorlunda vuxen tycker jag att du borde förstå det. Hade det varit en lunch så hade det varit en helt annan grej.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nej, det kanske blev lite sent om de nu var kvar långt efter jag gick. Anser det dock inget konstigt att sitta i restaurangmiljö där andra dricker runtomkring.
Beror ju på sammanhanget, gissar att du inte är hans farsa och att ni var ute och åt familjemiddag.
Man får ta lite vuxenansvar, mig veterligen fick Bojke nej till att få följa med tills han fyllde 18.
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Förr så var man ju rutinerad drinkare vid 16 års ålder. Numera så verkar pengarna gå till lyxkonsumtion av klockor istället?! Vad är Sverige på väg? Vi har ett historiskt och kulturellt dåligt förhållande till alkohol som måste bevaras. Vid 16 års ålder borde man fan tåla lite mer;)
Vad gäller deras möjlighet att hänga med på GTGer så får väl föräldrar och krögare ta det ansvaret, blir lite svårt att sätta åldersgräns på KS,
(Btw det var inte heller så att det var vi andra som "köpte ut")
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Som 16-åring har man ändå inte att göra i det sammanhanget, som någorlunda vuxen tycker jag att du borde förstå det. Hade det varit en lunch så hade det varit en helt annan grej.
Tror faktiskt han drack innan, jag va bara med ett tag och såg inte honom dricka. Men men! Detta är en fin tråd, behöver inte spåra!
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Den hade varit finare om du inte skulle ha postat bild på spyor... Då hade vi sluppit den här diskutionen också och jag hade inte behövt ta ansvar för hans handlingar. @daviden kan du ta bort rubbet?
Tyckte de va lite kul, han har varit jävligt elak här på forumet, lite payback är bra.

Du behöver inte stå till svars eller skriva överhuvudtaget! Det är du som förlorar på att svara/försvara.
Men som jag sa, jävligt schysst att hjälpa honom hem!
 

Cliff

Panerai
2-Faktor
Fy fan vilka sköna GTG:s ni har på baksidan!

@marlun s polare kaskadspyr. @JLW dokumenterar och @Apansson är bakis som helvete. Låter helt fantastiskt!
For the record: Så länge gubben (undertecknad) var kvar så var det småputtrigt gemyt som genomsyrade klock-bonanzan. :D Men när det försvinner vintage och VC får tillställningen ökad koncentrationen av guld och platinum Rolex och då brukar det spåra ur fort. :D Det är sen gammalt. :pompus:
 

Zingo

Rolex
Själv var man runt på fyra ställen på St:EP igår kväll/natt, åt och drack men inte såg jag någon dinka mer än en trött Omega och inte var det något stök någonstans (på sin höjd en som såg ut att ha tagit to much drugs när han dansade runt på Tikki). Så den stora frågan är: Har detta verkligen hänt?
/Konspiration 58
 

Cliff

Panerai
2-Faktor
Själv var man runt på fyra ställen på St:EP igår kväll/natt, åt och drack men inte såg jag någon dinka mer än en trött Omega och inte var det något stök någonstans (på sin höjd en som såg ut att ha tagit to much drugs när han dansade runt på Tikki). Så den stora frågan är: Har detta verkligen hänt?
/Konspiration 58
Ha ha trött Omega!! :D Drågad ensamdansare på Tikki. Yes..nu släpper vi på konspirationerna.
 

Wiliamo

Panerai
Själv var man runt på fyra ställen på St:EP igår kväll/natt, åt och drack men inte såg jag någon dinka mer än en trött Omega och inte var det något stök någonstans (på sin höjd en som såg ut att ha tagit to much drugs när han dansade runt på Tikki). Så den stora frågan är: Har detta verkligen hänt?
/Konspiration 58
Dags för statskupp!!!!
 
Topp