• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

AW-GTG-STHLM?

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Nu har jag fyllt i formuläret. Kändes väldigt uppstyrt! :p Hur många har svarat?
5 st just nu
En fundering som slog mig. 8 likes dvs folk som vill komma på en AW/GTG i Stockholm?!?! Sånt brukar ju bli fullt på 5 min. Verkligen ingen mer som vill haka?
Intresset verkar lite svalare än jag trodde, men gör det iofs. bara enklare och trevligare att styra upp :) Kanske inte är lika populärt om det inte är ett bjud-event? :eek:
 
P

Philippe Stern

Guest
Vi provar nu på Torsdag den 24:e. 17-18ish. Formatet lämnas lite öppet beroende på hur många som vill hänga på, men lite mat och alkohol kan förekomma. Det blir nånstans i city/östermalm/norrmalm/vasastan. Ni som vill hänga på gilla detta inlägg så tar vi exakta detaljer i en privat-konversation av säkerhetsskäl.
Vore kul. My hoods. Men då är jag tyvärr i München på Oktoberfest. But feel free to trashtalk me.
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Jag är på! De flesta kvällar funkar. Gärna Kungsholmen/Vasastan/city. Skulle va fett att köra samma ställe varje gång och bli stammisar där. :oldman:[/QUOTE

Kul ide, men tänk på säkerheten. Inte så kul om det blir allmänt känt som stället där rolexkillarna brukar hänga. Se till att bara berätta i pm var ni är någonstans och byt ställe mellan gångerna. Tänk också på att helst inte ta bilder så att man enkelt kan lista ut var ni är.

Kanske kan låta som lite foliehatt, men bättre än att någon blir påhoppad på vägen hem...
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Kul ide, men tänk på säkerheten. Inte så kul om det blir allmänt känt som stället där rolexkillarna brukar hänga. Se till att bara berätta i pm var ni är någonstans och byt ställe mellan gångerna. Tänk också på att helst inte ta bilder så att man enkelt kan lista ut var ni är.

Kanske kan låta som lite foliehatt, men bättre än att någon blir påhoppad på vägen hem...

Håller helt med!
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Kul ide, men tänk på säkerheten. Inte så kul om det blir allmänt känt som stället där rolexkillarna brukar hänga. Se till att bara berätta i pm var ni är någonstans och byt ställe mellan gångerna. Tänk också på att helst inte ta bilder så att man enkelt kan lista ut var ni är.

Kanske kan låta som lite foliehatt, men bättre än att någon blir påhoppad på vägen hem...


Det är nog klokt, måste ju titta upp ibland och komma ihåg att det faktiskt händer folk.

@Tomas Eriksson , spika en kväll och plats nästa vecka i PM till oss som är på så kör vi?

Edit: syftningsfel

Edit 2, ser att det pratas om torsdag, jag är på!
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Fan vad synd att man inte kan just då... Hade varit jävligt kul att träffa den andra tonåringen @Bjoerlin76 och er andra såklart! Får väl bli en annan gång. :)
Det va synd! Håller med om att det hade varit jäkligt kul att träffas! :)

@Tomas Eriksson var din tanke med tråden endast att ordna en GTG för den här gången? Annars är det ju en perfekt samlingstråd för alla som är sugna på GTG även i framtiden. :)
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Bra initiativ, tyvärr kan jag inte på torsdag men hoppas på fler inbjudningar framöver då jag jobbar i "stan"
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Det va synd! Håller med om att det hade varit jäkligt kul att träffas! :)

@Tomas Eriksson var din tanke med tråden endast att ordna en GTG för den här gången? Annars är det ju en perfekt samlingstråd för alla som är sugna på GTG även i framtiden. :)
Det är ju ett forum, inte så jag äger tråden :) Jag tycker också det låter som en bra idé att ha det som en samlingstråd!
Bumpar länken inför Torsdag, ni som vill prata klockor över några öl svara här: http://goo.gl/forms/ZcnSL8kAOR
 
P

Philippe Stern

Guest
Härligt, oktoberfest... Var några år sen sist. Extrakul om man bokar ett bra bord i nåt av de lite bättre "tälten". Bokningen brukar öppna strax efter att årets festival stängt. Vi får väl sikta på ett KS bord 2016...
Har tyska affärsbekanta som är uppväxta i München. Det lär bli alles gut.
 

erolorhun

Cartier
2-Faktor
jahapp, hade lite lämpligt lagom ´glömt´ att 17-19 redan var bokad för annat.. Så ansluter senare under kvällen. Fyllt i formuläret
 
  • Like
Reactions: JLW
Topp