• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

AW-GTG-STHLM?

Apansson

Torpare
Haha.
Tänkte ba kolla om du var på tårna .
Hinner jag dyker jag upp på tors.
Det är jag som har juuurgårds kepa isof :)
Alltid på tårna, men har inget behov av att snacka när man är bäst i byn. ;)
Hockeyn har börjat. Betyder AIKs brist på hockeylirande förmåga att jag måste supa hela året?
Hockey är en sönder-kommersialliserad sport även i Sverige. Jag börjar typ hata allt med fotboll som inte är allsvenska matcher på gräs.
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Är ju ett annat AW samma dag, bara jag som fått invites dit?

Kan säkerligen nästa gång ni styr upp, hört talas om dessa GTGs men aldrig riktigt varit på ett (som jag kom ihåg)
 

JohnDoe

Rolex
Är ju ett annat AW samma dag, bara jag som fått invites dit?

Kan säkerligen nästa gång ni styr upp, hört talas om dessa GTGs men aldrig riktigt varit på ett (som jag kom ihåg)
Som jag skrev tidigare i tråden. Det finns massa träffar men de sker enbart i "befintliga kretsar" och info sker i efterhand i någon GTG har varit tråd. Någon inbjudan till andra KS:are utanför "kretsen" sker sällan.
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Om dörrarna är öppna så slänger jag iväg ett PM på torsdag om man kan möta upp er. Vet inte hur sent det blir med sakerna som ska göras på dagen. :)
 

Konsul

Cartier
Hänger hjärna på kommande GTG i Stockholm! Skulle vara roligt med lite bredare GTG, med fler inbjudna än de som frodas i sekterna.

Med vänlig hälsning,
Konsul
 

Stab Ein

Omega
Härligt, oktoberfest... Var några år sen sist. Extrakul om man bokar ett bra bord i nåt av de lite bättre "tälten". Bokningen brukar öppna strax efter att årets festival stängt. Vi får väl sikta på ett KS bord 2016...

Det är därför man ska ha som jobb att köpa dyra saker från företag i München. Allt sånt där ordnar sig liksom bara av sig själv. ;)
 

Stab Ein

Omega
Jo det där funkade fint på 80-90 talet. Fina "fabriksbesök" hos leverantörerna var standard. Nu vet vi hur rubrikerna ser ut om det är mer kända kunder/leverantörer.....

Det är ju skillnad på besök och besök. Att råka boka arbetsmöten under Wiesn, och ta en Maß eller två efteråt är ju inga konstigheter. Har i jobbet tillbringat runt en vecka i månaden i München de senaste åren, men tyvärr blev det inget besök i år. Av kollegans mess att döma så verkar det dock finnas öl även i år. ;)
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Tack för en trevlig kväll! Tyvärr redan på väg hem med tuben (lite mer jobb innan dagen är över) men vi kör väl snart igen? Väl styrt @Tomas Eriksson

image.jpg
 
Topp