• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

AW-GTG-STHLM?

Jag skulle också vilja hänga med, men jag har kanske svårt att fixa logistiken med barnvakt då frugan jobbar kväll. Hur ser ni festfixare på den saken - Att ha en lös bokning för en oskuld som mig på en GTG? :cigar:
 
Senast ändrad:

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Kul med bra uppslutning! Ska se om det inte går att lösa så ovan får plats, borde gå att lägga till nån på bokningen. Vi bjuder in er till konversationen.

@TomasBStockholm: det finns en potentiell rånrisk vid såna här sammankomster så exakt plats avslöjas inte offentligt. Men formatet är att vi träffas på en restaurang, äter, dricker och pratar/visar upp våra klockor.
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Kul med bra uppslutning! Ska se om det inte går att lösa så ovan får plats, borde gå att lägga till nån på bokningen. Vi bjuder in er till konversationen.

@TomasBStockholm: det finns en potentiell rånrisk vid såna här sammankomster så exakt plats avslöjas inte offentligt. Men formatet är att vi träffas på en restaurang, äter, dricker och pratar/visar upp våra klockor.

Finns det en konversation? @DG_STHLM och jag har en egen dialog ang onsdag. Trodde att han och jag skulle ha en date.
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Senast ändrad:

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
image.jpeg
 
Topp