• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Axient of Scandinavia

Jag fick denna klockan av min faster och undrar nu om någon vet vad det är för någon klocka?
Har försökt att googla men kommer inte fram till något svar då jag inte hittar den någonstans på internet. :)
10723299_872467879433040_2142914426_n (1).jpg
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Axcent och labretta var jävligt heta 2001. Det var efter Camel och gul klockornas storhetsperiod. Men innan casio g- shock reste sig som fågelfenix. Allt detta utspelade sig långt innan någon visste vem Wellington var, och GANT gjorde färgglada pikéer.
 
Den finns inte med på hemsidan som du länkade... Var inne och kollade där när jag letade info själv tidigare. Men det är som att denna klocka ej existerar
 

Hubbatix

Cartier
Det du har är det du har. En digital klocka av märket Axcent. Utgången modell och finns därför inte med bland deras nuvarande modeller. Värde? En hundring eller två?
 
Topp