Laddar...
Nymans Ur 1851

Stockholms Auktionsverk
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Axient of Scandinavia

Diskussion i 'Vintage' startad av krigsgudenindra, 5 oktober 2014.

1. krigsgudenindra
    Trådstartare

krigsgudenindra Torpare

Jag fick denna klockan av min faster och undrar nu om någon vet vad det är för någon klocka?
    Har försökt att googla men kommer inte fram till något svar då jag inte hittar den någonstans på internet. :) 10723299_872467879433040_2142914426_n (1).jpg

2. KMS

KMS Friends of KS

Från:
    GBG
  3. slimjim

slimjim Rösten från Bro

Axcent och labretta var jävligt heta 2001. Det var efter Camel och gul klockornas storhetsperiod. Men innan casio g- shock reste sig som fågelfenix. Allt detta utspelade sig långt innan någon visste vem Wellington var, och GANT gjorde färgglada pikéer.

Camo00, nissehult, Watch out och 5 andra gillar detta.
  4. krigsgudenindra
    Trådstartare

krigsgudenindra Torpare

Den finns inte med på hemsidan som du länkade... Var inne och kollade där när jag letade info själv tidigare. Men det är som att denna klocka ej existerar

5. Hubbatix

Hubbatix Borgare

Det du har är det du har. En digital klocka av märket Axcent. Utgången modell och finns därför inte med bland deras nuvarande modeller. Värde? En hundring eller två?

6. Gummo

Gummo Joker

Från:
    Stockholm
    Kanske inget för de mest inbitna vintageälskarna. Be din faster titta igenom tråden för dagens vintageur och skaffa dig någon av klockorna som syns där:)

marconimotet, Icaras, Criss Cross och 1 annan gillar detta.
  7. KMS

KMS Friends of KS

Från:
    GBG

Avsåg främst märket. Sån här klockor är nog svårt att få ut så mycket info om. Håller nog med Hubbatix "Det du har är det du har" varken mer eller mindre.

8. MartinSWE

MartinSWE Stadsbo

Från:
    Finare delen av Stockholm
    Gör inte dem deodoranter också?