• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

azcii

n1tro

Panerai
Sålt till azcii som är en god vän till mig, och självfallet en goodguy. Finns inget att tänka på om ni gör affär med honom - han är väldigt kunnig med. 110% goodguy.
 

Limpas

Cartier
Köpte mig ett somrigt Seiko-monster av azcii. Vi möttes lite snabbt på vägen till jobbet och allt gick väldigt smidigt, mycket tack vare en flexibel säljare. Väldigt trevlig kille som jag gärna skulle handla med igen.
 
Köpt av azcii. Trevlig kille. Mycket smidig affär, svarar snabbt på pm och sms. Klockan i skick som beskrivits. Han tog sig även tid att åka från sitt eget jobb för att mötas f2f vid mitt kontor.
 

Hmpson

Cartier
Köpt en nästan ny Speedy från azcii. Trevlig och smidig affär med snabba svar på PM. Vi möttes f2f och allt med klockan var som beskrivet. Vi hann även med en trevlig fika.
 

meijlinder

Rolex
2-Faktor
Köpt en väldigt fräsch Davosa trailmaster av azcii. Mycket smidig affär, trevligt bemötande. Skickat snabbt och välpackat. Skulle inte tveka att göra mer affärer med honom.
 

willbur

Rolex
2-Faktor
En vän till mig köpte en Rolex av Azcii genom mig, trevlig kille och snabb affär. Klockan och tillbehör motsvarade beskrivning. Inga konstigheter.
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Sålt till denna medlem.

Ringde Azcii på lunchen. På någon minut kom vi överens om ett klockköp i 70k-klassen. En väldigt harmonisk affär.

Mycket smidigt, trevligt och jag gör gärna affärer med honom igen!
 

m_s

Patek
2-Faktor
Köpt klocka av Azcii ! Enkelt och smidigt. Gör gärna affärer med honom i framtiden igen. 100% goodguy
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Inga tvivel och intygar Azcii som goodguy.
Han har agerat mellanhand när jag sålde en klocka till hans personliga vän @n1tro
Kommer absolut träffas på igen i framtiden och snacka klockor med, trevlig :)
image.jpeg
 

North

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt en Squale av azcii F2F. Snabb på PM, trevlig och en smidig affär. Klockan och tillbehör var som beskrivet, inga konstigheter. Definitivt good guy. :)
 

Kaptenens

Cartier
Pledge Member
Sålt till Azcii. Riktigt trevlig kille och en noggrann köpare som gjorde mig som säljare väldigt säker på att vi båda var nöjda med affären. Good guy!
 

Spincini

Rolex
2-Faktor
Köpt klocka av Azcii, en riktig trevlig KS'are. Allt gick supersmidigt:)
Gör gärna fler affärer med denna eminenta man, 110% goodguy:happyhappy:
 

coal

Omega
2-Faktor
Köpte en hulk av Azcii, gick hur smidigt som helst. Från första kontakt till avslut. Trevlig och ärlig person. Tack! :)
 

Urfunktion

Cartier
2-Faktor
Köpt Panerai av @azcii. Mycket bra och trevlig kommunikation med denne hjälpsamme herre, som verkligen kan sina klockor. Klockan skickades som utlovat och anlände extremt välpackad dagen efter, lagom till fredagsölen. Fick dessutom tips på band till klockan. Gör gärna affär igen.
 

danne10

Panerai
2-Faktor
@azcii är en mycket trevlig och pålitlig kille, jag sålde en klocka F2F, allt gick som smort och @azcii bjöd på kaffe, skulle inte tveka att göra affärer igen :)
 

Alb.

Omega
2-Faktor
Köpte ett RubberB av azcii och är hur nöjd som helst. Både med produkten och bemötandet. Good guy som rekommenderas! Gör gärna affärer igen. :)
 

Klahr

Omega
Sålde en Squale till azcii och måste tacka stort för en smidig och trevlig affär! :)
 
Senast ändrad:

Sebbe105

Breitling
Köpte en klocka av Azcii F2F. Super smidigt affär, klocka enligt beskrivning och framförallt en trevlig kille.
Skulle gladeligen göra affär med honom igen.
 
Topp