• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bästa burgaren i Göteborg?

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Jag får ju aldrig äta på The Barn. Typ alltid stängt.

Men GBG levererade ändå idag genom Tugg.

Bra kött. Bra potatis.

IMG_9954.JPG
 

Birkhel

Rolex
2-Faktor
Käkade på tugg förrgår! Tog take away med deras chiliburgare, sötpotatispommes och mozzarellasticks. Jag var faktiskt riktigt nöjd! Tog tyvärr ingen bild på det.
Ska upp till människobyn i helgen, får ta och pröva BmB då och jämföra!
 
Ingen som testat Stockyard vid Avenyn? Jag måste faktiskt säga att jag håller den högst just nu. Har förvisso bara testat en variant där, men valet blir lätt om det står mellan den och Butchers market som är i krokarna. Käkade senast på Tugg i somras och var inte övertygad att de skulle vara bäst, men bra var det åtminstone.
 
Ingen som testat Stockyard vid Avenyn? Jag måste faktiskt säga att jag håller den högst just nu. Har förvisso bara testat en variant där, men valet blir lätt om det står mellan den och Butchers market som är i krokarna. Käkade senast på Tugg i somras och var inte övertygad att de skulle vara bäst, men bra var det åtminstone.
Jag tycker personligen att Tugg och Butchers Market är bästa i stan. Kan inte med gott samvete äta på Stockyard, vet du om dom bytt ägare ännu?
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Ingen som testat Stockyard vid Avenyn? Jag måste faktiskt säga att jag håller den högst just nu. Har förvisso bara testat en variant där, men valet blir lätt om det står mellan den och Butchers market som är i krokarna. Käkade senast på Tugg i somras och var inte övertygad att de skulle vara bäst, men bra var det åtminstone.
Massvis med gånger, och de är inte bättre än någon av de andra burgarställena enligt mig.

Det är ordentligt kvalitetsskillnad.
 

Hutti

Cartier
Jag har ätit på många hamburgerställen i GBG, det är nog den maträtten jag äter mest när jag äter "ute".

Tugg är helt klart den bästa men även Burgersson är riktigt najs. Synd att inte surf shack finns i GBG, också på samma nivå som Tugg.
 

_jimmyT_

Cartier
2-Faktor
Tugg, jag har missat detta ställe, vart hittar jag det och vad gör att stället utmärker sig och får alla dessa lovord? :)
 

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
Tugg har jag ätit på tre gånger nu i Gbg. Vet inte vad ni ser som inte jag ser. Tycker både The barn, The joint och olerays har bättre burgare. Lika besviken varje gång:D
 

Arsius11

Cartier
2-Faktor
Ingen som testat Stockyard vid Avenyn? Jag måste faktiskt säga att jag håller den högst just nu. Har förvisso bara testat en variant där, men valet blir lätt om det står mellan den och Butchers market som är i krokarna. Käkade senast på Tugg i somras och var inte övertygad att de skulle vara bäst, men bra var det åtminstone.

Håller med om Stockyard, tycker de ligger bäst just nu, Holy Cow som stark två.

Vigårda, O'Learys och 2112 håller jag som sämst i stan, utan egentlig inbördes ordning. Förstnämnda kan sägas är en glorifierad Donken med serveringstillstånd.
 

Simpatico

Rolex
Varit förbi 2112 igen.
Måste säga att deras famous 2112 är bra, riktigt bra. Bra smaker utan att någon tog över.

Snäppet bättre än the barn enligt mig.
Visst inte Flippin klass men bra .
88298154-A441-4768-9004-F6E738586A26.jpeg
 
Topp