• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bästa burgarna i STHLM

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Det blev en enkel Phils utan dressing med halloumi på Phils Gärdet idag. Som vanligt för hårt stekt puck, vilket är tråkigt. Men bra bröd idag iaf. Och ett klart lyft att välja bort dressingen.

IMG_4604.JPG
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Burgare med bacon och cheddarost och perfekt krispiga pommes med två dippsåser för 0kr, klart värt väntan.

Läste att det skulle vara preppat med kassar som innehöll allt och som bara delades ut. Dvs inte made to order eller krav på sittplats. Hade helt klart svängt förbi om jag hade haft vägarna förbi. Gratis är ju - nästan - alltid gott. En gång student, alltid student. ;)
 

SSL

Audemars
Min topp 4 just nu.
Käk (Sundbyberg)
Phils Burger (Sundbyberg)
Prime Burger (Södermalm)
Big Mapple (Hagalund)

Har dock kvar en hel del ställen att testa. Pallar dock inte köa till förbannelse så vissa poppisställen kommer förbli obesökta av mig.
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Min topp 4 just nu.
Käk (Sundbyberg)
Phils Burger (Sundbyberg)
Prime Burger (Södermalm)
Big Mapple (Hagalund)

Har dock kvar en hel del ställen att testa. Pallar dock inte köa till förbannelse så vissa poppisställen kommer förbli obesökta av mig.
Så Big Mapple är värt ett besök?
 
Topp