• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bästa burgarna i STHLM

almeyero

Panerai
Landshövdingen på svenska hamburgerköket. 360 gram kärlek. Hade dessa burgare haft lite mer stekyta och således varit lite mindre kladdiga att äta hade de tveklöst varit ljusår före alla andra burgarställen i stockholm med omnejd.
9,5/10.
IMG_6024.JPG

Jag kör alltid Landshövdingen, man är helt knockad när man är klar!
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Är Lilys (Hornsberg) något att ha? Har ett möte i närheten imorgon förmiddag som eventuellt kan sluta lagom till en tidig lunch. Är det värt att hänga på låset och ta en tidig lunch?
 

Josef B

Bestraffaren
Är Lilys (Hornsberg) något att ha? Har ett möte i närheten imorgon förmiddag som eventuellt kan sluta lagom till en tidig lunch. Är det värt att hänga på låset och ta en tidig lunch?
Helt ok ställe när jag bodde där. Har inte varit där på ett år nu. Bra smak på burgaren men brödet kunde bli rätt kladdig av köttsaften, blir ingen rolig konsistens i munnen. Har för mig pommesen och shaken var bra.
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Landshövdingen på svenska hamburgerköket. 360 gram kärlek. Hade dessa burgare haft lite mer stekyta och således varit lite mindre kladdiga att äta hade de tveklöst varit ljusår före alla andra burgarställen i stockholm med omnejd.
9,5/10.
IMG_6024.JPG

Den där ska provas i morgon. Jag verkar vara i minoritet tillsammans med dig om att hålla Phil´s högt, och jag tycker att den åtminstone ser ut att påminna utseendemässigt.
 

Hoarz

Cartier
2-Faktor
Är den tillbaka på menyn? Sist jag var där var den borta. De gjorde den ändå, då det "fanns plats på strkbordet".
 

Edin

Panerai
Landshövdingen på svenska hamburgerköket. 360 gram kärlek. Hade dessa burgare haft lite mer stekyta och således varit lite mindre kladdiga att äta hade de tveklöst varit ljusår före alla andra burgarställen i stockholm med omnejd.
9,5/10.
IMG_6024.JPG

Testade den för någon månad sedan. Ingen hitt för mig då den var på tok för stor! Smakmässigt var den top men storleken var inte ämnad för mig. Således helt mitt fel. :p
 

Bottega

Cartier
fPMUig3.jpg


Dylans i Uppsala! Andra gången, dubbel Classic utan deras smörgåsgurka. Bra men för fluffigt bröd för min smak. Lite väl såsig men helt klart en 7/10
 

Zingo

Rolex
Jag har promenadavstånd till BmB på nya kneget. jag kommer dö av högt kolesterol och stenlunga
Sluta tycka så synd om er, är inte bitter. :shifty:
Välj en burgare med sallad och skipa pompan på måndagarna så kan ni unna er en Cheesus etc resterande dagar. Super size me är ingen vetenskaplig dokumentär, så det är lugnt.
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Landshövdingen på svenska hamburgerköket. 360 gram kärlek. Hade dessa burgare haft lite mer stekyta och således varit lite mindre kladdiga att äta hade de tveklöst varit ljusår före alla andra burgarställen i stockholm med omnejd.
9,5/10.
IMG_6024.JPG
Åt där i början av hösten. Någon med fem sorters ost. Galet bra. Den 360 grammatik med chokladmilkshaken som också var grym med pommes gav mig matkoma i timmar och jag får aldrig matkoma i princip. Min hade dock väldigt mycket stekyta. :)
 

Apansson

Torpare
Åt där i början av hösten. Någon med fem sorters ost. Galet bra. Den 360 grammatik med chokladmilkshaken som också var grym med pommes gav mig matkoma i timmar och jag får aldrig matkoma i princip. Min hade dock väldigt mycket stekyta. :)
Alltså, de har typ bra stekyta men är ändå lite för kladdiga och svårätna. Kan inte sätta fingret på det. Sjukt bra burgare, men vill ju inte bli riktigt så kladdig om händerna som man tenderar bli där....
 
Topp