• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bästa burgarna i STHLM

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Snöblasket "tvingade" oss till vigårda idag igen. En dubbel marie chistmas med två eriksberg. Dåligt att de inte har fler öl på fat.
Hade planen att nå phils.
Tycker burgarna är goda, men har inte provat kvalitetsburgare a la phils et cetera.
 

Zingo

Rolex
Snöblasket "tvingade" oss till vigårda idag igen. En dubbel marie chistmas med två eriksberg. Dåligt att de inte har fler öl på fat.
Hade planen att nå phils.
Tycker burgarna är goda, men har inte provat kvalitetsburgare a la phils et cetera.
Men för hel**e, save your self och gå några hundra meter för en anständig burgare! :rage:
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Phils idag på lunchen. Testade tryffelburgaren. Riktigt bra faktiskt. Men tyvärr lite i minsta laget. Löste sig dock med två lussekatter som efterrätt på jobbet. ;)

IMG_5098.JPG
 

Josef B

Bestraffaren
Helt seriöst så måste Max överleva på förstagångskunder för ingen vettigt funtad människa skulle väl nånsin gå dit två gånger!

Köpte någon bacon/chees historia som inte gjorde någon lycklig
Förstagångskunderna måste ju ta slut nån gång, eller så gäller det att det pumpas in turister :) Men håller med, Max suger balle, alla deras burgare smakar fan lika.
Ändå sen jag hittade hår i deras burgare, när jag var enda kunden där, så anar jag konspirationsteorier :) men det förtar inte att deras burgare är skit.
 

dauit

Panerai
2-Faktor
Förstår helt ärligt inte hur donken kan gå runt.
Majoriteten av deras intäkter måste komma från fulla och bakfulla människor.

Max är dyrare, ja. Men absolut värt den där extra kostnaden för att få riktigt snabbmatsburgare från en kedja
 
Förstår helt ärligt inte hur donken kan gå runt.
Majoriteten av deras intäkter måste komma från fulla och bakfulla människor.

Max är dyrare, ja. Men absolut värt den där extra kostnaden för att få riktigt snabbmatsburgare från en kedja

Max köttpuckar är ju dock asvidriga. Samma konsistens som en vattning korv och smakar likadant. Tillbehör dock, som såser, strips och annat är max definitivt bäst på, och även deras kycklingrätter.
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Max är överlägset av alla snabbmatsburgare. Road-trippade till italien i höstas och åt Max, BK och Donken. Det går inte ens att jämföra dem - max är bra. Det andra suger nåt så fruktansvärt.

Med det sagt är naturligtvis en kvalitetsburgare 3 ggr så god (om inte mer).
 

meo_swe

Audemars
Max är överlägset av alla snabbmatsburgare. Road-trippade till italien i höstas och åt Max, BK och Donken. Det går inte ens att jämföra dem - max är bra. Det andra suger nåt så fruktansvärt.

Med det sagt är naturligtvis en kvalitetsburgare 3 ggr så god (om inte mer).
När jag var ung och vacker gillade jag max. För att deras burhare5 hade ändå någon sorts tanke bakom dem. Men nu när jag är vis så är det så att enda orsaken varför jag vill käka på en snabbmatsrestaurang är för att jag antingen är på road tripp eller full. Båda gångerna vill jag ha någon sorts mat i hanen snabbt. Inte missa två jävla tunnelbanor mitt i natten för att personalen suger.

Skrivet från mobilen
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
När jag var ung och vacker gillade jag max. För att deras burhare5 hade ändå någon sorts tanke bakom dem. Men nu när jag är vis så är det så att enda orsaken varför jag vill käka på en snabbmatsrestaurang är för att jag antingen är på road tripp eller full. Båda gångerna vill jag ha någon sorts mat i hanen snabbt. Inte missa två jävla tunnelbanor mitt i natten för att personalen suger.

Skrivet från mobilen

Lite samma här (bortsett från att jag är ung, vacker och vis i skriva de stund då (tung förnekelse hos mig)). Äter Max när jag ska till Landet eller åka en längre sträcka. Blir kanske en gång i månaden.

Oavsett så smakar deras hamburgare just hamburgare. BKs smakar syntet och donken vet jag fan inte ens vad det är.
 

meo_swe

Audemars
Lite samma här (bortsett från att jag är ung, vacker och vis i skriva de stund då (tung förnekelse hos mig)). Äter Max när jag ska till Landet eller åka en längre sträcka. Blir kanske en gång i månaden.

Oavsett så smakar deras hamburgare just hamburgare. BKs smakar syntet och donken vet jag fan inte ens vad det är.
Problemet är för mig att de senaste gångerna jag käkat på max har jag vart i det närmaste plakat. Då har det tagit ungefär ett halvår att få burgaren och den smakar som äldre herre och nedsutten lädersoffa...

Då är donken bättre, allt smakar aids, men man får en jämny, dålig kvalité och man slipper vänta:)
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Lite samma här (bortsett från att jag är ung, vacker och vis i skriva de stund då (tung förnekelse hos mig)). Äter Max när jag ska till Landet eller åka en längre sträcka. Blir kanske en gång i månaden.

Oavsett så smakar deras hamburgare just hamburgare. BKs smakar syntet och donken vet jag fan inte ens vad det är.
Problemet är för mig att de senaste gångerna jag käkat på max har jag vart i det närmaste plakat. Då har det tagit ungefär ett halvår att få burgaren och den smakar som äldre herre och nedsutten lädersoffa...

Då är donken bättre, allt smakar aids, men man får en jämny, dålig kvalité och man slipper vänta:)
Först och främst: Burger king är sämst.

Vad gäller Max vs Donken så har ena stället ambitioner och tycker att de är riktigt bra. Vilket de inte är. Därför är de per automatik pinsamma och dåliga.
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Problemet är för mig att de senaste gångerna jag käkat på max har jag vart i det närmaste plakat. Då har det tagit ungefär ett halvår att få burgaren och den smakar som äldre herre och nedsutten lädersoffa...

Då är donken bättre, allt smakar aids, men man får en jämny, dålig kvalité och man slipper vänta:)

Först och främst: Burger king är sämst.

Vad gäller Max vs Donken så har ena stället ambitioner och tycker att de är riktigt bra. Vilket de inte är. Därför är de per automatik pinsamma och dåliga.

Hahahahaha Max måste jobba på expectation management helt enkelt :-D

Men jag tycker nog att Max har nån burgare - som smakar rätt bra. Särskilt om man lägger till jalapenos på dem!
 
Topp