• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bästa burgarna i STHLM

Hoarz

Cartier
2-Faktor
Tvungen att testa juli-kampanjen på BmB
IMG_4891.JPG

Glömde du Srirachamayo?
 

Zingo

Rolex
BMB
Inte lika bra som jag mindes den. Grym som cheeseburgare men den perfekta burgaren behöver ha lite grönsaker också. Brödet får mig att tänka på en bättre variant av McD bröd, positivt. Gott som satan var den iaf. Synd bara att lokalen är så katastrof (Söder). Milkshake i plastmuggar, känns och smakar som Max. Där föredrar jag Flippin.
:rolex::rolex::rolex::rolex:+
IMG_2298.JPG
 

Depp-Erik

Cartier
IMG_20170608_150709.jpg

Kanske finns Stockholms godaste burgare i Växjö? Även stockholmare kanske vill åka till landet i sommar. Och vad är mer landet än Småland? Här Öjabys yummy burger. Yummy!
Sommarjobbar i Växjö och testade det stället idag. Veckans burgare för 89 spänn, pommes (mycket krispiga!) ingår. Denna vecka var det Brie, bacon, dijonmajo, sallad och lök. Kan inte komma på många burgare som jag ätit som varit bättre än denna, rekommenderas starkt!
DSC_0489.JPG
 

matalm

Cartier
Sommarjobbar i Växjö och testade det stället idag. Veckans burgare för 89 spänn, pommes (mycket krispiga!) ingår. Denna vecka var det Brie, bacon, dijonmajo, sallad och lök. Kan inte komma på många burgare som jag ätit som varit bättre än denna, rekommenderas starkt!
DSC_0489.JPG
Nej, han fortsätter att leverera. Trean på menyn med karamelliserad lök, inlagd gurka, jalspenos och srirachasås är förbaskat god! Baconburgaren är bra med...!
 

oggtrean

Omega
2-Faktor
Var på Burgers & Beer på Rörstrandsgatan häromdagen, ingen höjdare. Ligger något brevid som heter Levinsky Burger, någon som har testat det?
 

beardedpeareater

Cartier
2-Faktor
Har ätit på Käk, Phills, Bun meat Bun, Prime, Gnarly... inte ätit på flippin än, dock läste jag lite recensioner där ifrån i helgen, och det verkar som väldigt många är missnöjda, så det känns som flippin har börjat tappat greppet.

tips på asbra burgarhak?
 

Huvudverk

Cartier
2-Faktor
Har ätit på Käk, Phills, Bun meat Bun, Prime, Gnarly... inte ätit på flippin än, dock läste jag lite recensioner där ifrån i helgen, och det verkar som väldigt många är missnöjda, så det känns som flippin har börjat tappat greppet.

tips på asbra burgarhak?
Prova Lilys burger på söder. Har provat alla ovanstående ställen men håller nog det högre. Dock vad jag bakis och jävligt hungrig när jag åt där så det ha spelat in.
 

rekacj

Omega
2-Faktor
5764395B-6313-413D-8B4A-826E3316519D.jpeg

Franky’s har öppnar igen efter flytten och mer än ett års renovering. Riktigt gott, kanske skulle önska lite mer dressing och föredrar karamiliserad lök framför picklad. Dipperna behövs jobbas med i min mening, chili allt för stark och tryffel smakar för mycket tryffel. Pommes var bättre än snittet.
 
Topp