• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bästa sättet att betala eller få betalt - SWISH eller kontanter?

Josef B

Bestraffaren
Swish funkar skitbra! Man slipper bära med sig kontanter och vänta på bussen 1-3 bankdagar innan man får dem på kontot.
 
Hehe, frågar egentligen åt någon annan. :] Jag hittar ingenting på nätet om att det skulle finnas en mottagningslimit dock, det vore ju lite märkligt om så var fallet måste jag säga.

Jag, som har Swedbank, kan gå in på mina sidor och välja att ett förhöjt belopp ska gälla i ett eller två dygn. Maxbeloppet är valfritt, och det finns säkert ett tag, men så mycket har jag inte handlat för än ;)
 

BOTL

Panerai
Swish är fantastiskt. Ingen bank som gnäller om bar kontanter kommer ifrån osv. Pengarna på kontot sekunden efter


Ben Bockbrännarbolmers
 

Apansson

Torpare
Jag, som har Swedbank, kan gå in på mina sidor och välja att ett förhöjt belopp ska gälla i ett eller två dygn. Maxbeloppet är valfritt, och det finns säkert ett tag, men så mycket har jag inte handlat för än ;)
Jo jag vet hur jag löser det på mitt håll för att skicka iväg pengarna.
Frågan är om min kära mottagare behöver göra något för att kunna ta emot ett såpass stort belopp.
 
Topp