Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Bättra på krom

Diskussion i 'Hemslöjd, modd och fix' startad av Charlie watts, 15 april 2016.

1. Charlie watts
    Trådstartare

Charlie watts Bonde

Hej! Har en härlig vintage diver, men tyvärr inte av högsta kvalitet, boetten är av krom och har på ett ställe nötts bort. Tips på hur man kan täcka över på ett snyggt sätt tas tacksamt emot!

2. Brunleif

Brunleif Stadsbo

Det går inte att på ett snyggt sätt bättra krom är jag rädd. Antingen acceptera patinan eller skicka iväg den på omkromning

Charlie watts gillar detta.
  3. Charlie watts
    Trådstartare

Charlie watts Bonde

Var kan man lämna in den för omkromning?

4. Brunleif

Brunleif Stadsbo

Det finns några ställen i sthlm tror jag. Men det var längesedan jag la ner tankar på kromning, det är alldeles för dyrt för de saker jag äger:) sök på Google så kommer i vart fall några alternativ upp!

5. Skeeter

Skeeter Stadsbo

Det finns en metod som kallas sprutförsilvring som kan vara ett alternativ