• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bättre hälftens klockor?

D

Deleted member 4412

Guest
Frugan kör Rolex Air King 114200 som hon fick av mej i förlovningspresent. Sitter numera på ett Rubber B som hon fick av mej i julklapp. Ev service överlämnar jag dock till hennes plånka haha.
IMG_1334.JPG

IMG_6757.JPG
 

hampusg

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Idag kör hon på en DW som hon älskar, den fick hon av mig i present. Det var tyvärr innan jag insåg att man kunde köpte henne något roligare för dom pengarna.

Tänker att det skulle vara jäkligt kul att köpa en dj 36 eller mindre till henne i framtiden.
 

meo_swe

Audemars
Ta det som en komplimang att hon gillar den. :) Ser cool ut på bilden där den sitter tycker jag.
Jag gillar absolut att hon har fått tycker för klockor. MEN att hon snor min favorit stör jag mig lite på:p
jag funderar på att hitta en egen klocka till henne. Typ en Omega i guld, eller en aqua terra...
Kanske en cartier...
Möjligheterna är oändliga!!!

Men nja hae hon redan fått en resa till London i födelsedagspresent, och det får räcka:p
 
D

Deleted member 11690

Guest
Hustrun använder sedan några veckor en Patek 7011 som hon är oerhört nöjd med.
mrfyw6j.jpg


Efter intensiva diskussioner om lämpliga lagringsplatser så har vi enats om att trappan kan fortsatt vara ett lämpligt alternativ förutsatt att klocka ligger väl till väggen (jo jag fattar - det är fortfarande vansinnigt men det är ändå en liten seger för mig..).
Ayg5WbX.jpg


Kvar har jag hustruns förra present som jag borde göra mig av med. En 27mm Omega Constellation i stål som nyttjats varje dag i snart fyra år (dvs. repigt armband). Skulle uppskatta ett pm från initierade för vad den borde säljas för då jag själv är en fullkomlig klockiditot...


Hahaha och jag som svär över att frun lägger sin klocka i handfatet :D
 
Topp