• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Börjar bli riktigt sugen på en SuperOcean Heritage

Sten

Cartier
Jag var i Turkiet i höstas och där var Breitling billiga. Speciellt bland strandförsäljarna :D nä men oskämtat så kikade jag in hos en AD och priserna var överkomliga där. Ifall du planerar någon solresa till Turkiet kan det vara värt att kolla där.
 

robocop69

Breitling
JakobZ skrev:
robocop69 skrev:
Gillar också SOH och klurar på en till tjejen (som jag kan låna).

När man kollar på chrono24 efter SOH är det sida upp och sida ned från en trusted seller i USA SwissLuxury.com. 20 loppor för en ny 46:a på gummi.
Googlade lite på dem och de verkar fått bra feedback.
Någon som har erfarenhet av SwissLuxury?

eder
/Robert


Är du säker på att tjejen ska ha en 46mm? Det känns lite väl blaffigt...

Nä det ska hon inte ha...då får det bli en 42:a
 

svesam

Rolex
Rber skrev:
Camo00 skrev:
Då är det inte ens för dyrt, tycker jag, 2824 eller ej! Svart/svart på mesh är ju utan tvekan en av de allra snyggaste klockor som säljs just nu!! Köp... :)
Sluta hetsa:D

Har flingan på armen idag, vill verkligen inte gilla den så att det är lättare att motivera köp av Breitlingen, men tyvärr är det svårt att ogilla denna!


Oj oj oj vad den är fin !!! :cool:

//Daniel
 
masterkiller skrev:
Synd att inte 42 finns i bronze....min favorit men tyvärr liiite för stor i 46mm....

DSC_0912.jpg

Ja det är verkligen synd!

42:an är den enda Breitlingen som jag kan tänka mig ha runt handleden. Klämde på en inne på Krons för inte allt för länge sedan, hon jag pratade med då sa att det var ett ljumt intresse från de riktiga Breitling fansen (tydligen inte en "riktig" Breitling). Vet inte sanningshalten i de men för mig blev den lite mer köpvärd i just de ögonblicket :D
 
Topp