• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Börjar närma sig..

Målarn

The Steak
Tänkte dela med mig lite av GMT jakten som pågår !!

Håller på snackar med en Herre som jobbar i en klockaffär i Tyskland, dem har en helt ny Fullset 116718 inne :mrgreen:
Herren som jobbar i klockaffären skickade mig dem här bilderna precis så nu gäller det att förhandla lite på priset bara, priset är redan jävligt bra men den kan bli bättre :mrgreen:

Bilderna har EJ samma kvalité som dem bilderna jag fick av tysken har, photobucket komprimerar mina bilder, varför vettefan...

Hoppas jag ej tröttar ut er med mitt ständiga snack om GMTn :oops: men egentligen till vem/vilka ska jag annars prata om det haha :mrgreen:
Haupt.jpg

SAR_4438.jpg

SAR_4448.jpg

SAR_4451.jpg

SAR_4454.jpg

SAR_4455.jpg
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Ääh be inte om ursäkt för att du snackar om klockor på KS :D - Vi vill ju höra!

Den där är helt sinnessjuk, ska bli kul att klämma på den när du sportar den på nästan GTG! (om du har köpt den då).
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Aquaracer2 skrev:
Ääh be inte om ursäkt för att du snackar om klockor på KS :D - Vi vill ju höra!

Den där är helt sinnessjuk, ska bli kul att klämma på den när du sportar den på nästan GTG! (om du har köpt den då).

Exakt! Sjukt kul att följa den här storyn!

Sanslös klocka!

Reser du dit?
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Ladda upp direkt på forumet om du vill. Här tummar vi inte på kvaliteten på bilder - klockbilder kräver detaljer! :)
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Fyfan va kung Målarn! Ser fram mot den fortsatta jakten! Det är bara kul att läsa om det så fortsätt gärna skriva!! :mrgreen:


daviden skrev:
Ladda upp direkt på forumet om du vill. Här tummar vi inte på kvaliteten på bilder - klockbilder kräver detaljer! :)

När vi ändå är inne på ämnet, jag kan inte ladda upp bilder som är tagna med min iphone 5? Är det något jag måste ändra eller är det bara att bilderna är för stora? (det står att dom ska vara under 2mb)
 

Målarn

The Steak
Tack alla Klocksnackare :D

leben ja absolut kan jag tänka mig att flyga över dit för en smidig affär över en dag och se Tyskland för första gången samtidigt haha :D

Fryken tackar och såg PMet nyss ;)
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Det är en hållkäften klocka av rang.....hoppas på att få se den på live när den kommit :)
 

Obeedoobe

Friends of KS
Riktigt smarrig bit! Kommer du att bära klockan på jobbet?! Om svaret är ja. Riktigt kungligt! :D Hoppas att affären går igenom så man får se ett saftigt wristshot.

Mvh
 

olivetti

Cartier
helguld är snyggt

Här är några som har passerat min handled under det senaste året vissa är kvar vissa har vandrat vidare i flippandets värld

bild-51.jpg

null-59.jpg

null-15.jpg

d5c482bc.jpg
 

Målarn

The Steak
JoberMan skrev:
Vi tröttnar INTE på din helgulds-GMT Målarn, men du får lova att dyka upp med den på nästa GTG.

Hahah bra då :mrgreen: !! Men när är nästa GTG?? Känns som om den är väldigt snart juh haha, blir tajt för mig med GMTn då men hoppas på det bästa :)
 
Topp