• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Badklocka

Trillar ju in lite flis nästa vecka och badklocka/beater skall införskaffas. Pristak 8K för övrigt inga krav igentligen.
Kikat lite på Longines Hydroconquest så en sådan skulle kunna vara nåt.
Seiko känns som jag testat tillräckligt även om jag varit nöjd med alla jag haft. Sumo brukar ju vara standard rekommendationen men vill testa något annat. Funkar med både nytt och begagnat, automat/quartz så ganska brett spann.
Fire away!
 

Bassman

Friends of KS
Snygg, billig, bra:
image.jpg
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Trillar ju in lite flis nästa vecka och badklocka/beater skall införskaffas. Pristak 8K för övrigt inga krav igentligen.
Kikat lite på Longines Hydroconquest så en sådan skulle kunna vara nåt.
Seiko känns som jag testat tillräckligt även om jag varit nöjd med alla jag haft. Sumo brukar ju vara standard rekommendationen men vill testa något annat. Funkar med både nytt och begagnat, automat/quartz så ganska brett spann.
Fire away!
ORIS! Alla dagar i veckan! Älskar min så mycket att min daytona ligger i lådan nu. :)
image.jpg
 
Topp