• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köpes Badklocka :)

exxpert

Omega
2-Faktor
Halloj i sommarsolen! Jag önskar köpa mig en st klocka som tål bad och lite dyk från hopptornet i lokala dypölen:) har kikat lite på en klassisk skx007 men är även öppen för andra förslag. Men vi pratar i den prisklassen eller under:)

Tack på förhand för tips och köpförslag.
Glada sommarhälsningar till er alla!

//Daniel

Edit: glömde nämna att jag är lätt allergisk mot g-shock ;)
 

snowsucker

Breitling
Har en i stort sett helt ny Seiko SNZH55 om det kan vara intressant? Haft den typ 3 ggr, men vi klickade inte riktigt.
Kommer på den rassliga originallänken, men jag kan skicka med ett randigt Nato i ok bruksskick också (sitter på just nu). PM:a om du vill se bild.
 

exxpert

Omega
2-Faktor
Har en i stort sett helt ny Seiko SNZH55 om det kan vara intressant? Haft den typ 3 ggr, men vi klickade inte riktigt.
Kommer på den rassliga originallänken, men jag kan skicka med ett randigt Nato i ok bruksskick också (sitter på just nu). PM:a om du vill se bild.


Tack för förslaget men vaf jag förstår så är den på gränsen iom vattentåligheten :-/


//Daniel
 

exxpert

Omega
2-Faktor
Typiskt fet klocka! :D

Tack så mycket hittills grabbar (och tjejer?) Har fått en del bra förslag..just nu står det mellan en orient ray/mako och seiko skx009. Känns lite som att det är liknande kvalitet mellan dom men att 007/009 har mer moddningsmöjligheter och att orienten är den lite mer casual av dom..ack, ack..livets alla kval :-/

//Daniel
 

exxpert

Omega
2-Faktor
py4a3yjy.jpg


Det blev en orient Ray från ruskprick (som jag genast ska skriva om i "good guys" förövrigt). Maken till bra säljare är nog svårt att hitta!
Jag är helt sjukt nöjd hittills och går bara och kollar på den..fattar inte varför jag inte köpt en så prisvärd klocka tidigare? (Hoppas nu bara att den är tät med:D )

Till alla som skickat förslag på tänkbara objekt så vill jag bara säga, TACK! Ni har lyckats med att göra så jag drömt om alla klockor ni visat. Sjukt värre?!

Till alla forumsmedlemmar; Jag är så glad över att ni gör min nyfunna hobby så mycket roligare! Grymma är ni!
 
Topp