• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bakfylletråden

Apansson

Torpare
Tjena grabbar...
Släktkalas i skärgården med fri bar innehållande fantastisk champagne och en spritbuffe utan dess nåde.
Kul på såna här tillställningarna att alla 50+are är tio gånger så sliriga som en själv.
Idag är man kanske inte riktigt på topp dock...
 

Oew

Rolex
Räddningen
image.jpeg
 

Edin

Panerai
Vaknar i hallen. Svagt minne av att jag snubblat när jag skulle ta av mig skorna. Blöder i pannan, fan.

Du kom ju i alla fall in i lyan. Har en polare som däckade med halva kroppen inne i lägenheten och andra halvan ute i trapphuset. Byxorna hade han även lyckats dra ner till anklarna men tur nog hade han fortfarande kallingarna på. Är fortfarande något han får höra om från grannarna titt som tätt fem år senare. :D
 

alfie

Cartier
Du kom ju i alla fall in i lyan. Har en polare som däckade med halva kroppen inne i lägenheten och andra halvan ute i trapphuset. Byxorna hade han även lyckats dra ner till anklarna men tur nog hade han fortfarande kallingarna på. Är fortfarande något han får höra om från grannarna titt som tätt fem år senare. :D
Haha de är fint sånt! Somnade i hissen i huset jag bodde i tidigare, grannen hade hört snarkande från trapphuset och kollat ut, där låg jag med benen i hissen och huvudet ute i trapphuset. Fick höra de tills jag flytta
 

Johe

Omega
En kompis skulle låna min gamla lägenhet en gång då jag var bortrest. Men han tappade bort nyckeln under utekvällen och fick sova i trappuppgången, längst upp mot vindsdörren. Först flera år senare avslöjade han att han dessutom spytt under natten... Jag hörde inget om det från några grannar dock.
 

Makkanxd

Rolex
Tjena.
Mår så sjukt dåligt idag. Mycket öl och rom igår. Tror jag även smuttade på 90% absinthen som jag köpte i Grekland.
Nu sitter jag på toan och lever lajf :hungover:
 

WBergdahl

Panerai
Har minnesluckor som går från typ 22 tills när jag vaknade idag vid 12...
Kan säga att jag mår fett mycket bättre än jag förtjänar idag :)
 

chgeorg

Omega
"You only live once" Tror de flesta av oss som postat i denna tråd lever efter de visa orden när det kommer till vissa fyllor/bakfyllor..
Som en kompis sa förra helgen, "Fan jag vill ju aldrig gå hem när jag krökar, man kan ju för fan missa något roligt" Då hade han 4 st bakfyllor att jobba sig igenom redan på lördagen! (Ja han kom hem kl 6 på morgonen på söndagen)
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
"You only live once" Tror de flesta av oss som postat i denna tråd lever efter de visa orden när det kommer till vissa fyllor/bakfyllor..
Som en kompis sa förra helgen, "Fan jag vill ju aldrig gå hem när jag krökar, man kan ju för fan missa något roligt" Då hade han 4 st bakfyllor att jobba sig igenom redan på lördagen! (Ja han kom hem kl 6 på morgonen på söndagen)
Hehe.

Jag har nog festat mer än de flesta i åldern 18-25 och haft ordentliga fyllor - men jag har aldrig - mig veterligen - festat så jag däckat i hallen/hissen/trappuppgången eller på gatan :)
 

chgeorg

Omega
Hehe.

Jag har nog festat mer än de flesta i åldern 18-25 och haft ordentliga fyllor - men jag har aldrig - mig veterligen - festat så jag däckat i hallen/hissen/trappuppgången eller på gatan :)
Jag har däckat på toan och slagit sönder vattenlåset till handfatet men det är nog det "värsta" som jag gjort men inte kommer ihåg.
Kommer ihåg att jag strategiskt satte mig vid muggen men inte mycket efter det :p
 

WBergdahl

Panerai
Hehe.

Jag har nog festat mer än de flesta i åldern 18-25 och haft ordentliga fyllor - men jag har aldrig - mig veterligen - festat så jag däckat i hallen/hissen/trappuppgången eller på gatan :)
Toan med blod i ansiktet är min värsta däckning...
I fredags slängde jag mig dock i en buske bara för att jag sumpade ett ragg trodde jag :bag: Ovärt dock när jag inte sumpade det utan tydligen bara "var trevlig och inte för på", vilket lönade sig
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
2005 inhalerade jag tydligen en stor box vitt vin och kräktes i (japp, öppnade dörren) min kompis kylskåp.

Detta har jag fått höra efteråt. Men eftersom jag inte kommer ihåg det så hände det inte - eller hur va det nu? :D
 
Topp