• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bakfylletråden

dauit

Panerai
2-Faktor
Möttes halvvägs med umebor för att festa i Skellefteå. Drinkandet börjat redan vid 15.00, och vi drog vidare vid 22.00. De sa att vi skulle dra vid 22.00 för då hade alla hunnit druckit klart, dock hade jag en halv flaska prosecco, den sveptes på några minuter.

Kvällen slutade inte där utan fortsatte på traversen, där jag vann rundpengis fyra gånger i rad. Där slutade dock kvällen, det värsta är dock att jag nu sitter på bussen tillbaka till Luleå, fortfarande full och ingenting att äta på nästan två timmar...
 

dauit

Panerai
2-Faktor
Möttes halvvägs med umebor för att festa i Skellefteå. Drinkandet börjat redan vid 15.00, och vi drog vidare vid 22.00. De sa att vi skulle dra vid 22.00 för då hade alla hunnit druckit klart, dock hade jag en halv flaska prosecco, den sveptes på några minuter.

Kvällen slutade inte där utan fortsatte på traversen, där jag vann rundpengis fyra gånger i rad. Där slutade dock kvällen, det värsta är dock att jag nu sitter på bussen tillbaka till Luleå, fortfarande full och ingenting att äta på nästan två timmar...
Och där fylldes första spypåsen. GG
 

Apansson

Torpare
Det blev en och annan igår...förfesten blev endast med 5 pers men vi hade dricka för 10...nästan allt gick åt ändå. Slirigt på ambassadeur med damerna till 04 sen. Mår som man förtjänar idag. Hoppas mina vänner inte skriker för högt på domarjäveln på matchen idag.
 

Rey

Rolex
IMG_0485.JPG


Friade till tjejen igår, lagom sliten idag!! Blev lyckat i alla fall och man får väl intala sig att man blir mindre bakis på skumpa!
 
Dagens insikt är att det är värre att vara den fräsha dagen efter då ens partner vart ute och slirat. Då får man agera chaufför, kock, massör, städare och ansvarig för allt annat runt omkring.. det är slitsamt att inte dricka på helgerna!
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Dagens insikt; Landet runt (!?) är ju riktigt kul att kolla på dagen efter :) Skräll eller kanske ett tecken på att man börjar bli riktigt gammal?
 
  • Like
Reactions: JLW

WBergdahl

Panerai
Bakfyllan från min vecka med konstant fylla onsdag till lördag är här... Vaknade vid 14 och mådde riktigt jävla bra, men var trött, så jag sov i 2h till. Det var det dummaste jag någonsin gjort!

Jag har verkligen inte rört mig en meter från sängen och har kollat film typ utan ljud för att jag har så ont i huvudet...

Jag hatar att älska livet som student
 

WBergdahl

Panerai
Bakfyllan från min vecka med konstant fylla onsdag till lördag är här... Vaknade vid 14 och mådde riktigt jävla bra, men var trött, så jag sov i 2h till. Det var det dummaste jag någonsin gjort!

Jag har verkligen inte rört mig en meter från sängen och har kollat film typ utan ljud för att jag har så ont i huvudet...

Jag hatar att älska livet som student
Drar en liten update...

Sket i mina föreläsningar idag då bakfyllan fortfarande satt i när jag vaknade :grumpy:
Två paket Ben&Jerrys senare vet jag att jag faktiskt kommer att överleva detta helvete!

Känner att jag inte vill gå ut, men kommer att göra det iaf om jag stannar kvar i Lund över helgen så jag bokade en biljett hem till Stockholm för att återhämta mig på riktigt!
 
Fy i helvitte!!! Musikquiz igår med bonuspris i form av nåt rosa skiftande bubbel troligen tillverkat i någon Bulgarisk potatiskällare som grädde på moset:wtf:
Dessutom bara en andraplats för att man inte kände igen nåt jävla psykedeliskt jazz/grindcore band. Avgå alla!!!!
 
Topp